ΚΟΣΜΟΣ

Διαφημιστική καμπάνια με γυναίκες του σήμερα

diafimistiki-kampania-me-gynaikes-toy-simera-2119887

Μια νέα σειρά ετοίμων ενδυμάτων παρουσίασε ο διάσημος μόδιστρος Τζόρτζο Αρμάνι τo περασμένο καλοκαίρι. Η νέα συλλογή, που φέρει το όνομα New Normal, έκανε την εμφάνισή της στα καταστήματα κλέβοντας τις γυναικείες καρδιές, ενώ ταυτόχρονα εγκαινιάστηκε και η ομώνυμη διαφημιστική εκστρατεία. Τώρα, όμως, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τη δεύτερη διαφημιστική εκστρατεία της σειράς που φέρει την υπογραφή του φωτογράφου Πίτερ Λίντμπεργκ. Σε αυτή τη δεύτερη καμπάνια συμμετέχουν η Εύα Χερτζίγκοβα, η Στέλα Τέναντ, η Νάντια Αουερμαν και η Γιασμίν λε Μπον. Ολα τα μοντέλα, δηλαδή, είναι ηλικίας από 42 μέχρι 51 ετών και είχαν βρεθεί στο απόγειο της δόξας τους κατά τις δεκαετίες του 1980 και 1990. Οπως ανέφερε ο ίδιος ο μόδιστρος, η επιλογή τους δεν ήταν τυχαία αλλά συνειδητή. «Ηθελα γυναίκες του σήμερα, πραγματικές γυναίκες που να ενσαρκώνουν το πνεύμα της σειράς New Normal. Ηθελα να δώσω μέσα από αυτές το νόημα της πραγματικότητας, και ταυτόχρονα ήθελα να επικεντρωθώ στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται τα ρούχα New Normal, έτσι ώστε να ακολουθούν την καθημερινότητά μας, φυσικά και κομψά», λέει ο Ιταλός σχεδιαστής.

Η αλήθεια είναι ότι τα ρούχα του Τζόρτζο Αρμάνι πωλούνται σε αρκετά «τσουχτερές» τιμές, που κυμαίνονται από τα 785 μέχρι τις 6.500 ευρώ για τα παλτό. Ομως, η ενδιαφερόμενη μπορεί να τα βρει σε ειδικούς διαμορφωμένους χώρους στις μπουτίκ του μεγάλου μόδιστρου σε όλο τον κόσμο. Ο ίδιος ο Αρμάνι υποστηρίζει ότι η συλλογή του έγινε δεκτή με θέρμη από τις γυναίκες σε ολόκληρο τον κόσμο. «Μέχρι στιγμής η συλλογή γνώρισε μεγάλη επιτυχία, το οποίο σημαίνει πρακτικά ότι κάναμε σωστές επιλογές», εξηγεί.

Πολλοί, βέβαια, θα αναρωτηθούν ποιο ακριβώς είναι αυτό το Νew Νormal, ποιο είναι το νέο φυσιολογικό ή το καινούργιο πρότυπο; Υπάρχει κάτι τέτοιο, αναφέρει δημοσίευμα των New York Times, ή πρόκειται για οξύμωρο, ότι, δηλαδή, κάτι μπορεί να είναι ολοκαίνουργο και ταυτόχρονα να αποτελεί πρότυπο ή κανόνα. Ο Τζόρτζο Αρμάνι και σε αυτό έχει την απάντηση: «Το New Nοrmal είναι, στην πραγματικότητα, μια συλλογή-κάψουλα που εμπεριέχει κομμάτια από τη βασική συλλογή του οίκου μόδας Armani, δηλαδή, κλασικά κομμάτια σε ουδέτερα χρώματα, αυτά, δηλαδή, που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της γυναικείας γκαρνταρόμπας», λέει και προσθέτει: «Κάποιες φορές η μόδα μοιάζει σαν να επιβάλλεται υπερβολικά πολύ στις γυναίκες. Αγαπώ και με ενδιαφέρουν οι γυναίκες των οποίων η ζωή δεν καθοδηγείται αποκλειστικά από τις τάσεις αλλά και από μια διάθεση. Γυναίκες που είναι τόσο φυσικές, που πραγματικά ζουν την κάθε στιγμή και που αντιδρούν στο κόσμο που τους περιβάλλει. Γυναίκες που δεν λυγάνε σαν τα στάχυα μπροστά στις επιταγές της μόδας. Αυτές είναι η έμπνευσή μου και ταυτόχρονα είναι αυτές που αγοράζουν αυτά τα ρούχα».

Οπως προαναφέρθηκε, για αυτόν ακριβώς τον λόγο ο Αρμάνι επέλεξε τον φωτογράφο Λίντμπεργκ, με τον οποίο συνεργάζεται από παλιά και μαζί επέλεξαν να φωτογραφίσουν μοντέλα που δεν βρίσκονταν στην πρώτη τους νεότητα. Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες δεν έτυχαν ιδιαίτερης επεξεργασίας με photoshop ή άλλα ηλεκτρονικά μέσα και, όπως δήλωσε ο Λίντμπεργκ, «αυτό είναι καλύτερο προκειμένου τα γυναικεία πρόσωπα να δείχνουν την κομψότητα αλλά και την ευπρέπεια που υπάρχει στην καθημερινή μας ζωή». «Σε αυτές τις φωτογραφίες αξία έχει το πρόσωπο της γυναίκας, τα ρούχα δεν πρέπει να έχουν σημασία», τόνισε ο Τζόρτζο Αρμάνι, σχόλιο που προκαλεί ομολογουμένως ευχάριστη εντύπωση όταν ακούγεται από έναν άνθρωπο που κέρδισε εκατομμύρια πουλώντας πανέμορφα ρούχα σε γυναίκες στις οποίες η γενετική δεν χαρίστηκε ώστε για να έχουν τα σώματα των μοντέλων.