ΚΟΣΜΟΣ

Ακόμα πιο σπορ η νέα Alfa Romeo Giulietta

alfa1

ΜΙΛΑΝΟ. Οταν έχεις τη δυνατότητα να δοκιμάσεις ένα ανανεωμένο μοντέλο σε πίστα δοκιμών-αγώνων, τότε τα συμπεράσματά σου για τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί εξ αντικειμένου είναι πιο ασφαλή και επιβεβαιωμένα. Η Alfa Romeo, με αρκετή καθυστέρηση οφείλουμε να πούμε, ανανέωσε πρόσφατα το μικρομεσαίο της πεντάθυρο μοντέλο Giulietta, τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά.

Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και τις τρείς εκδόσεις της ανανεωμένης Alfa Romeo Giulietta (Giulietta, Giulietta Super και Giulietta Veloce) στην πίστα δοκιμών της ιταλικής μάρκας στο Balocco-Μιλάνο, όπου «απολαύσαμε» τα αναβαθμισμένα σπορ χαρακτηριστικά του μοντέλου, τα οποία εξασφαλίζουν πιο δυναμική οδική συμπεριφορά. Η νέα Giulietta διαθέτει μια σειρά σημαντικών καινοτομιών, τέσσερα πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού (Veloce, Visibility, Business και Comfort) και επτά εκδόσεις κινητήρων (βενζίνη και ντίζελ).

Οι αισθητικές παρεμβάσεις στην εξωτερική εμφάνιση εστιάζονται στη μοναδική κυψελοειδή μάσκα με σατινέ περίγραμμα, στον εμπρός προφυλακτήρα επίσης κυψελοειδούς σχεδίασης με μαύρα ένθετα, στους σκουρόχρωμους προβολείς, στις μοναδικές ζάντες αλουμινίου (16’’, 17’’, 18’’) και στη νέας σχεδίασης απόληξη της εξάτμισης, καθώς και στα γράμματα και τη θέση του ονόματος «Giulietta» στο πίσω μέρος.

Στο εσωτερικό, οι επεμβάσεις που έχουν δημιουργήσει μια πιο σπορ αίσθηση, αφορούν το ένθετο ταμπλό σε ματ μαύρο χρώμα (σαγρέ), τα μαύρα ένθετα θυρών και κεντρικού τούνελ, το νέο λογότυπο Alfa Romeo στο τιμόνι και τα νέα εσωτερικά υφάσματα. Σε επίπεδο εξοπλισμού στη βασική έκδοση βρίσκουμε: τηλεχειρισμό κεντρικού κλειδώματος, εμπρός – πίσω φώτα LED, 6 αερόσακους, ESP/ASR/MSR/Hill Holder/E-Q2, Alfa DNA, εμπρός–πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, εξωτερικά πόμολα θυρών σε σατινέ χρώμα, air condition, σκουρόχρωμους προβολείς, πίσω αεροτομή, σύστημα U-Connect με οθόνη αφής 5’’, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, πίνακα πολλαπλών ενδείξεων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, εξωτερικούς καθρέφτες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα, ένθετο ταμπλό σε μαύρο ματ χρώμα και ρεζέρβα. Στην έκδοση SUPER επιπρόσθετα της βασικής συναντάμε: αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17’’, Cruise Control, προβολείς ομίχλης, εμπρός υποβραχιόνιο, επιχρωμιωμένο περίγραμμα παραθύρων, σύνδεση με τις νέες υπηρεσίες Uconnect LIVE.

Οσον αφορά τις καινοτομίες στα μηχανικά μέρη, σημείο αναφοράς αποτελεί ο νέος turbo diesel κινητήρας 1.6 JTDM-2 με την ισχύ των 120 HP που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT. Ο συγκεκριμένος κινητήρας που παρουσιάζει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, αποδεικνύεται ιδιαίτερα δυναμικός, αφού στους γύρους που κάναμε στην πίστα του Balocco μάς κάλυψε απόλυτα όσον αφορά τις απαιτήσεις στην επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2΄΄) , την τελική ταχύτητα (195 χλμ./ώρα) και τη ροπή (320 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) στις εξόδους των στροφών. Αν και παρατηρήσαμε μια ανεπαίσθητη υστέρηση στην απόκριση του TCT, εν τούτοις το συνολικό συμπέρασμα είναι ότι η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει μοναδικές στιγμές οδηγικής απόλαυσης.

Η νέα Giulietta διατίθεται με τρεις κινητήρες turbo diesel, 1.6 JTDM 120 HP (με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο TCT), και 2.0 JTDM 175 HP TCT, καθώς και τέσσερις κινητήρες turbo βενζίνης, 1.4 Turbo βενζίνης 120 HP, 1.4 Turbo MultiAir 150 HP, 1.4 Turbo MultiAir 170 HP TCT και 1,75 Turbo βενζίνης 240 HP TCT.

Οι τιμές διάθεσης της Giulietta ΜΥ16

Οι τιμές διάθεσης της ανανεωμένης Giulietta (συμπεριλαμβανομένης προωθητικής ενέργειας σε συνδυασμό με χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 7,85% και του νέου οφέλους απόσυρσης, όπως αυτό πρόσφατα διαμορφώθηκε) είναι:
1.4 TB 120hp GIULIETTA: 18.792 ευρώ
1.4 Multiair 150hp SUPER:  22.442 ευρώ
1.4 Multiair 170hp SUPER TCT:  24.042 ευρώ
1.75 TBI 240hp TCT VELOCE:  32.140 ευρώ
1.6 JTDM-2 120hp GIULIETTA:  21.590 ευρώ
1.6 JTDM-2 120hp SUPER:  22.790 ευρώ
1.6 JTDM-2 120hp GIULIETTA TCT:  22.190 ευρώ
1.6 JTDM-2 120hp SUPER TCT:  23.390 ευρώ
2.0 JTDM-2 175hp SUPER TCT:  27.610 ευρώ

Bestseller για έξι χρόνια η BMW Σειρά 5

Αδιαμφισβήτητη είναι η συμβολή της Σειράς 5 στην επιτυχημένη ιστορία της BMW. Από το 1972 που ξεκίνησε η παραγωγή της, οι πωλήσεις της έχουν ξεπεράσει τα 7,5 εκατομμύρια οχήματα. Τα τελευταία έξι χρόνια, η τρέχουσα γενιά της BMW Σειράς 5 ηγείται της κατηγορίας των premium εταιρικών οχημάτων, ενώ μόνο τον τελευταίο χρόνο, πάνω από 347.000 πελάτες σε όλο τον κόσμο επέλεξαν μία BMW Σειρά 5 Sedan, Touring ή Gran Turismo.

Από το 2010 που κυκλοφόρησε, η έκτη γενιά της BMW Σειράς 5 (διατίθεται είτε με πίσω κίνηση RWD ή με το ευφυές σύστημα τετρακίνησης BMWxDrive) είναι η καλύτερη στην κατηγορία της από απόψεως σχεδίασης, δυναμικής συμπεριφοράς και απόδοσης, θέτοντας νέα πρότυπα στην αγορά premium εταιρικών οχημάτων. Με πωλήσεις που ξεπερνούν τα δύο εκατομμύρια οχήματα, η σημερινή BMW Σειρά 5, θεωρείται η πιο επιτυχημένη στην ιστορία της Σειράς 5 και ηγείται της παγκόσμιας λίστας με τα bestsellers της κατηγορίας της. Μια μεγάλη ποικιλία ισχυρών και αποδοτικών τετρακύλινδρων, εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και diesel διατίθενται για τη BMW Σειρά 5.

Με σύστημα 4MOTION το νέο Tiguan

Ασφαλή εκτός δρόμου οδήγηση, σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, εξασφαλίζει η τετρακίνητη έκδοση του νέου Tiguan του μικρομεσαίου SUV της Volkswagen. Διαθέτοντας το νέο αποτελεσματικό σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, το τελευταίας γενιάς Tiguan έχει 200 χλστ. απόσταση από το έδαφος (11 χλστ. μεγαλύτερη από τον προκάτοχό του). Στην έκδοση με το Off-road Pack –το οποίο περιλαμβάνει: μπροστινό μέρος σχεδίασης Off-road, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός θ, πολυλειτουργικό τιμόνι– η γωνία προσέγγισης αυξάνεται και από 18,3 φτάνει πλέον στις είναι 25,6 μοίρες. Η γωνία διαφυγής είναι 24,7 μοίρες για όλες τις εκδόσεις, ενώ ίδια τιμή είναι και η γωνία κοιλιάς/ράμπας. Το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION λειτουργεί με τη βοήθεια ενός συνεκτικού συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς, που ρυθμίζει τη ροπή στους τροχούς.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το νέο και ειδικά εξελιγμένο σύστημα 4MOTION Active Control, που περιλαμβάνει έναν επιλογέα για τέσσερα διαφορετικά προγράμματα-προφίλ οδήγησης, ο οποίος είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα με τις πληροφορίες να εμφανίζονται μέσω αναδυόμενων μενού στην οθόνη του Infotainment.