«Συγγνώμη» από τον CEO της United Airlines για το περιστατικό της βίαιης απομάκρυνσης επιβάτη

«Συγγνώμη» από τον CEO της United Airlines για το περιστατικό της βίαιης απομάκρυνσης επιβάτη

35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο διευθύνων σύμβουλος της United Airlines Όσκαρ Μουνιόθ εξέδωσε ανακοίνωση ζητώντας συγγνώμη για τον τρόπο που στελέχη της υπηρεσίας ασφαλείας της αεροπορικής εταιρείας αντιμετώπισαν έναν επιβάτη της, σέρνοντάς τον κυριολεκτικά από το αεροσκάφος μιας υπεράριθμης πτήσης.

«Θέλω να γνωρίζετε ότι αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη και θα εργαστούμε για να το διορθώσουμε», υπογράμμισε στην ανακοίνωση ο Μουνιόθ, αλλάζοντας την απόφαση του να μην ζητήσει νωρίτερα απευθείας συγγνώμη για το περιστατικό, υποστηρίζοντας ότι ο επιβάτης «αψήφησε» τις υπηρεσίες ασφαλείας.

Βίντεο που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο και προκάλεσαν κατακραυγή, δείχνουν έναν άνδρα να φωνάζει ενώ τα στελέχη της υπηρεσίας ασφαλείας τον σέρνουν από τη θέση του στην πτήση 3411 της United πριν το αεροσκάφος αναχωρήσει για την πτήση Σικάγο – Λούισβιλ, την Κυριακή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή