«Νιώσαμε ότι μας έπαιρναν ομήρους»

«Νιώσαμε ότι μας έπαιρναν ομήρους»

2' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Λίγα λεπτά αφού ένας επιβάτης κατέγραψε με το κινητό του τηλέφωνο την απομάκρυνση ενός επιβάτη με τη βία από το αεροπλάνο που εκτελούσε πτήση της United Εxpress στο διεθνές αεροδρόμιο Ο’ Χερ του Σικάγου, ένα μικρότερο απόσπασμα του βίντεο απαθανάτιζε μία ακόμη πιο τρομακτική σκηνή. Εκεί στεκόταν ο επιβάτης ο οποίος είχε συρθεί μέχρι τα μπροστινά καθίσματα με ματωμένα χείλη και ματωμένο σαγόνι. «Θέλω να πάω σπίτι μου», επαναλάμβανε.

Η συμπεριφορά προς τον συγκεκριμένο επιβάτη προκάλεσε οργή στους χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θυμό στους επιβάτες, ενώ ταυτόχρονα έφερε σε δυσμενέστατη θέση τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας. Το ντροπιαστικό γεγονός συνέβη σε μια πτήση με υπερβολικές κρατήσεις (συχνή πρακτική), τη στιγμή που η United Αirlines προσπαθούσε να βρει χώρο για τέσσερις υπαλλήλους κάποιας αεροπορικής εταιρείας, το οποίο σήμαινε ότι τέσσερις επιβάτες για το Λουίσβιλ θα έπρεπε να αποβιβαστούν. Αρχικά η αεροπορική εταιρεία ζήτησε εθελοντές δίνοντάς τους 400 δολάρια και, όταν αυτό δεν λειτούργησε ως κίνητρο, τους έδωσε 800 δολάρια αποζημίωση για να αποβιβαστούν. Οταν κανείς δεν κατέβηκε εθελοντικά από το αεροπλάνο, η United επέλεξε τέσσερις επιβάτες τυχαία. Οι τρεις από αυτούς απομακρύνθηκαν οικειοθελώς, αλλά ο τέταρτος, ο οποίος δήλωσε ότι ήταν ιατρός και ότι τον περίμεναν οι ασθενείς του, αρνήθηκε.

Τότε, τρία μέλη της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας της πόλης ανέβηκαν στο αεροπλάνο. Οι δύο άνδρες προσπάθησαν να λογικεύσουν τον επιβάτη, προτού ο τέταρτος εμφανιστεί και τον ενημερώσει ότι έπρεπε να κατέβει από το αεροπλάνο. Ενας από τους άνδρες εμφανίζεται στα φιλμ που ανέβηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να τραβάει τον επιβάτη από τη θέση του και να τον σέρνει στον διάδρομο του αεροπλάνου. Την ίδια στιγμή ακούγονται οι επιβάτες να φωνάζουν «Ω Θεέ μου, αυτό που κάνετε είναι λάθος. Κοιτάξτε τι κάνατε σε αυτόν τον άνθρωπο». «Νιώσαμε ότι μας έπαιρναν ομήρους. Είχαμε κολλήσει εκεί. Στην πραγματικότητα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα ως ταξιδιώτης. Βασίζεσαι πλήρως στην αεροπορική εταιρεία», τόνισε η Τάιλερ Μπρίτζες, επιβάτις της πτήσης.

Τη Δευτέρα το βράδυ ο διευθύνων σύμβουλος της United Airlines Οσκαρ Μιουνόζ έδωσε στη δημοσιότητα μια επιστολή προκαλώντας σάλο, με την οποία υπεραμύνεται των υπαλλήλων του, τονίζοντας ότι ο συγκεκριμένος επιβάτης ήταν επιθετικός. Αν και ο Μιουνόζ λέει ότι συνταράχθηκε από αυτά που είδε και άκουσε, τονίζει ότι «οι υπάλληλοί μας ακολούθησαν τις προβλεπόμενες διαδικασίες για περιστατικά σαν αυτό». Η θέση του διευθύνοντος συμβούλου κρίνεται σήμερα μετά το επεισόδιο ιδιαίτερα δυσχερής, αφού προσπάθησε ανεπιτυχώς να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Πάντως, η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας του Σικάγου λέει ότι ο υπάλληλος που ενεπλάκη στο συγκεκριμένο συμβάν πήρε άδεια.

Υστερα από καθυστέρηση τριών ωρών η πτήση United Express Flight 3411 απογειώθηκε χωρίς τον εν λόγω επιβάτη.

Στις αεροπορικές εταιρείες επιτρέπεται να πωλούν περισσότερα εισιτήρια από τις θέσεις που διαθέτουν, κάτι που κάνουν πολλές φορές, καθώς πολλοί ταξιδιώτες δεν εμφανίζονται. Είναι συνήθης πρακτική η προσφορά κουπονιών προκειμένου να ενθαρρυνθεί ο κόσμος να παραδώσει τις θέσεις του, αλλά δεν υπάρχουν κανόνες για τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή