Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τα τουρκικά sweatshops

Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τα τουρκικά sweatshops

55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. Oι καταναλωτές στα Zara στην Κωνσταντινούπολη βρήκαν ασυνήθιστες ετικέτες ραμμένες στα ρούχα που αγόρασαν, καθώς οι Τούρκοι εργάτες που απασχολούνται στα εργοστάσια κατασκευής των ενδυμάτων διαμαρτύρονται ότι δεν πληρώθηκαν για το εμπόρευμα. «Εγώ έφτιαξα αυτό το ρούχο που πρόκειται να αγοράσεις, αλλά δεν πληρώθηκα γι’ αυτό», αναγράφεται στις ετικέτες-μηνύματα ευαισθητοποίησης των καταναλωτών. Οι εργάτες απασχολούνταν στο Bravo, εργοστάσιο που είχε αναλάβει την εργολαβία για λογαριασμό των Zara και το οποίο έκλεισε εν μια νυκτί.

Η εκστρατεία των εργατών διευκρινίζει ότι η εταιρεία χρωστάει τρεις μισθούς, καθώς και τις νόμιμες αποζημιώσεις. Η Inditex, ιδιοκτήτρια εταιρεία της Zara, δεν απάντησε στις ερωτήσεις του πρακτορείου Associated Press. Στο μεταξύ, το Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (BHRRC), μια ομάδα πίεσης που προωθεί την ηθική στην επιχειρηματικότητα, κατήγγειλε ορισμένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της Ευρώπης ότι δεν έχουν αναχαιτίσει τις παραβιάσεις των εργασιακών δικαιωμάτων Σύρων προσφύγων, που εργάζονται σε τουρκικά εργοστάσια. Από το Aldi και το Zara μέχρι το Topshop, 37 μεγάλα ευρωπαϊκά brands αμελούν συστηματικά να διασφαλίσουν τις συνθήκες εργασίας των Σύρων προσφύγων, που διέφυγαν τον εμφύλιο αλλά υποφέρουν σήμερα από την εργασιακή εκμετάλλευση στις νέες τους πατρίδες.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή