ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Range Rover Evoque, πρεμιέρα στην Ελλάδα

ΑΡΗΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Το νέο Range Rover Evoque στις γραμμές του τρένου στον Ισθμό.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Land Rover

Σχεδόν 6.000 δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο καταφθάνουν στην Ελλάδα για να οδηγήσουν το νέο Range Rover Evoque.

ΤΟΥ ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Οι ιθύνοντες της βρετανικής φίρμας επέλεξαν τη χώρα μας για να αναδείξουν την υψηλή αισθητική και τις ικανότητες του «baby» Range. Την πρώτη αποστολή αποτελούσαν τα ελληνικά μέσα, με την «Καθημερινή» να είναι ανάμεσά τους. Η διαδρομή που ακολουθήσαμε είχε λίγο απ’ όλα, με την αποκορύφωση να αποτελεί το πέρασμα από τον Ισθμό της Κορίνθου μέσω των παλιών σιδηροδρομικών γραμμών.

Σχεδιαστικά το νέο Range Rover Evoque φέρει χαρακτηριστικά από το μεγαλύτερο Velar. Το premium compact SUV, που θα προσφέρεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο, εξελίχθηκε ώστε να μπορεί αργότερα να «φιλοξενήσει» το μέλλον της αυτοκίνησης που ακούει στο όνομα «ηλεκτροκίνηση». Βασίζεται στην Premium Transverse Architecture, που είναι 13% πιο άκαμπτη από το απερχόμενο μοντέλο και ταυτόχρονα διαθέτει μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό χάρη στο αυξημένο μεταξόνιο. Το μήκος του είναι 4,37 μέτρα και ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από τα 591 λίτρα, ενώ αγγίζει τα 1.383 λίτρα αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα.

Οι σημαντικότερες αλλαγές φαίνονται ξεκάθαρα στο εσωτερικό του νέου Range Rover Evoque. Η εικόνα έρχεται αυτούσια από το μεγάλο SUV της φίρμας με την ποιότητα να βρίσκεται στην κορυφή. Μπροστά στον οδηγό βρίσκεται πλέον ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και στο κέντρο της κονσόλας υπάρχουν επιπλέον δύο οθόνες, που «μοιράζονται» τις λειτουργίες του infotainment. Το «κερασάκι της τούρτας» αποτελούν η κάμερα οπισθοπορείας, που απεικονίζει το πίσω μέρος στον εσωτερικό καθρέφτη, και το Ground View, με το οποίο ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τους τροχούς του αυτοκινήτου από ψηλά, «εξαφανίζοντας» το καπό και τον κινητήρα.

Από 180 έως 300 ίππους

Κατά το λανσάρισμα, το νέο Evoque προσφέρεται με 2λιτρους τούρμπο κινητήρες βενζίνης και diesel. Εκτός από την έκδοση D150, η οποία θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς, όλες οι υπόλοιπες είναι τετρακίνητες και με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο 2λιτρος τούρμπο βενζίνης διατίθεται με αποδόσεις 200, 250 και 300 ίππων, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας με 180 και 240.

Το premium SUV ξεκίνησε να διατίθεται στην Ελλάδα με τιμή που ξεκινά από τις 55.100 ευρώ και αφορά τη 2λιτρη τετρακίνητη έκδοση D150 με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ