Η Lidl προωθεί ελληνικά προϊόντα στην Ευρώπη

Η Lidl προωθεί ελληνικά προϊόντα στην Ευρώπη

46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τον δρόμο προς τα ράφια των σούπερ μάρκετ της Lidl ανά την Ευρώπη έχουν τη δυνατότητα να βρουν εκατοντάδες ελληνικά προϊόντα. Το όχημα; Η πρώτη έκθεση ελληνικών προϊόντων «Food Expo Eridanous» που διοργανώνει η Lidl Hellas και εγκαινιάστηκε χθες το μεσημέρι. Η έκθεση απευθύνεται σε στελέχη και μέλη των διοικήσεων των 26 χωρών της Ευρώπης στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία και βασικός στόχος της είναι να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα στα 10.000 καταστήματα της Lidl εκτός Ελλάδας.

Τα στελέχη της Lidl από το εξωτερικό θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν έως και 250 ελληνικά προϊόντα για τα καταστήματά τους στο εξωτερικού. Τα περισσότερα από τα προϊόντα διατίθενται υπό το σήμα Eridanous (Ηριδανός) με εξαίρεση τις μπίρες και κάποια κρασιά. Ηδη η αξία σε τιμές παραγωγού των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων προς τα καταστήματα της Lidl εκτός Ελλάδας διαμορφώθηκε το 2013 σε 800 εκατ. ευρώ. Την έναρξη της έκθεσης χαιρέτισε χθες η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT