Σύντομα (27/6/14)

3' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Επιλέχθηκαν οι υποψήφιοι για το Adecco Experience

Ο όμιλος Adecco, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των υπηρεσιών ανθρωπίνου δυναμικού, ανακοίνωσε χθες τα ονόματα των ταλαντούχων υποψηφίων που ξεχώρισαν κατά τη διαδικασία επιλογής και θα ξεκινήσουν την 1η Ιουλίου την επαγγελματική τους εμπειρία σε μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες του κόσμου. Οι ταλαντούχοι αυτοί νέοι από 54 χώρες πέρασαν επιτυχώς από τη διαδικασία αξιολόγησης και επιλέχθηκαν για το πρόγραμμα Adecco Experience. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τοποθέτηση σε θέση εργασίας για ένα μήνα με στόχο την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας και τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους που θα τους βοηθήσουν στη μετέπειτα επαγγελματική τους πορεία. Κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, 10 εργαζόμενοι από αυτούς θα επιλεχθούν για να διεκδικήσουν τη θέση του CEO της Adecco για ένα μήνα, υπό την άμεση επίβλεψη του Patrick De Maeseneire, CEO της Adecco.

Περισσότερες θέσεις το 2014 προσφέρει η transavia.com

Αύξηση 60% στις διαθέσιμες θέσεις προσφέρει το 2014 η transavia.com, ολλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους, η οποία πετά πλέον σε 16 προορισμούς από και προς την Ελλάδα. Προσφέροντας 500.000 θέσεις, η transavia.com από τις 17 Απριλίου άνοιξε απευθείας πτήση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμστερνταμ, ενώ ενέταξε στο δίκτυό της και πτήσεις από την Αθήνα σε Παρίσι, Ναντ, Λιόν και Αϊντχόβεν στην Ολλανδία. Κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου εκτελεί πτήσεις συνδέοντας την Ολλανδία με Κέρκυρα, Χανιά, Χίο, Ηράκλειο, Κεφαλονιά, Σαντορίνη, Κω, Καλαμάτα, Λέσβο, Πρέβεζα, Ρόδο, Σάμο, Ζάκυνθο και τη Γαλλία με Χανιά, Ηράκλειο, Μύκονο, Ρόδο και Σαντορίνη. Σύμφωνα μάλιστα με την Εστερ Μπρούγνινκ, αντιπρόεδρο πωλήσεων της transavia.com το 75% των επιβατών της εταιρείας που χρησιμοποιούν τις πτήσεις της, είναι ξένοι που επισκέπτονται την Ελλάδα. Στη συμβολή της transavia.com στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην χώρα αναφέρθηκε και η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ιωάννα Παπαδοπούλου.

Την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου έως το ποσό των 19,16 εκατ. ευρώ αποφάσισαν οι μέτοχοι της Β΄ επαναληπτικής έκτακτης γενικής συνέλευσης της ΝΕΛ. Η αύξηση θα πραγματοποιηθεί με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων, μέσω της έκδοσης 63.864.000 νέων μετοχών, οι οποίες θα διατεθούν στους μετόχους με αναλογία μιας νέας μετοχής για κάθε τέσσερις παλιές και με τιμή διάθεσης 0,30 ευρώ ανά μετοχή. Στόχος της αύξησης είναι η ενίσχυση του κεφαλαίου κίνησης της εταιρείας. Πάντως, πέραν του βασικού μετόχου Αltana Navigation που έχει δηλώσει ότι προτίθεται να διατηρήσει το ποσοστό συμμετοχής του στην εταιρεία, οι υπόλοιποι βασικοί μέτοχοι (ISF I-Square Fund, Ercolana Holdings και Antelope Shipping) δεν παρέστησαν στη γενική συνέλευση.

Αιολικό πάρκο 21 MW από την Ιντρακάτ

Ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της τάξεως των 350 εκατ. ευρώ διαθέτει σήμερα η Intrakat, η οποία, όπως γνωστοποίησε στους μετόχους της χθεσινής τακτικής γενικής συνέλευσης, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Πέτρος Σουρέτης, δρομολογεί και τη λειτουργία αιολικού πάρκου ισχύος 21 MW στην περιοχή της Βοιωτίας. Το πάρκο προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία εντός του δεύτερου εξαμήνου του τρέχοντος έτους, καθώς, σύμφωνα με τον κ. Σουρέτη, ο συγκεκριμένος κλάδος παρουσιάζει ισχυρή δυναμική τουλάχιστον έως το τέλος της δεκαετίας, χωρίς ιδιαίτερο επενδυτικό ρίσκο. Ταυτόχρονα, η διοίκηση της Intrakat εκτιμά ότι η φετινή χρήση θα ολοκληρωθεί χωρίς ζημίες, κυρίως λόγω της ανάκαμψης των δημοσίων έργων και ιδίως των μεγάλων οδικών αξόνων.

Προβολή επιχειρήσεων και επαγγελματιών

Πάνω από 5 εκατ. δυνητικούς πελάτες έφερε ο Χρυσός Οδηγός στους πελάτες του τον περασμένο Μάιο. Σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία παρέχει υπηρεσίες προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων και των επαγγελματιών στο Διαδίκτυο, τον μήνα Μάιο, παρείχε 5.331.007 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος (leads) από δυνητικούς πελάτες τους. Πιο συγκεκριμένα, οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος (leads) προέκυψαν από κλικ στα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών: το e-mail, το τηλέφωνο, τη διεύθυνση επικοινωνίας, το website τους κ.ο.κ. Οι επισκέψεις αυτές, σύμφωνα με την εταιρεία, δηλώνουν το ενδιαφέρον για πιθανή αγορά ή έρευνα αγοράς από δυνητικούς πελάτες που έρχονται σε επαφή με τις επιχειρήσεις από τα ψηφιακά μέσα προβολής του Χρυσού Οδηγού.

Τέλος, η εταιρεία χαρακτηρίζει τον ιστότοπό της τη Νο1 μηχανή τοπικής αναζήτησης στην Ελλάδα, με μηνιαία επισκεψιμότητα σχεδόν 3.000.000 μοναδικών χρηστών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT