Σύντομα (25/7/14)

3' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Επιμένει πτωτικά η αγορά ηλεκτρολογικού υλικού

Η αγορά του ηλεκτρολογικού υλικού εγκαταστάσεων ακολουθεί έντονα πτωτική πορεία τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με κλαδική μελέτη της ICAP Group, η κατασκευαστική και ειδικότερα η οικοδομική δραστηριότητα της χώρας επιδρά άμεσα στη ζήτηση ηλεκτρολογικού υλικού εγκαταστάσεων, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης προέρχεται από τις ανεγέρσεις οικοδομών. Οπως επισημαίνει ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, ανώτερος σύμβουλος στη Διεύθυνση Οικονομικών Κλαδικών Μελετών της ICAP Group, o παραγωγικός τομέας ηλεκτρολογικού υλικού εγκαταστάσεων έχει συρρικνωθεί και πλέον αποτελείται από λίγες επιχειρήσεις, οι οποίες ασχολούνται με την παραγωγή κυρίως πινάκων διανομής ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς και πριζοδιακοπτών. Αντίθετα, στον εισαγωγικό τομέα εντάσσονται περισσότερες επιχειρήσεις μεγάλου μεγέθους, αρκετές εκ των οποίων ανήκουν σε πολυεθνικούς ομίλους εταιρειών. Στον κλάδο υπάρχουν επίσης και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται κυρίως στο λιανικό εμπόριο, ενώ περιστασιακά εισάγουν ορισμένα προϊόντα ηλεκτρολογικού υλικού.

Aegean: προνόμια στους επιβάτες των πτήσεων για Λονδίνο

Μια σειρά σημαντικών προνομίων έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν από τις 23 Ιουλίου οι επιβάτες της Aegean που πετούν από και προς Λονδίνο, αφού η εταιρεία μεταφέρθηκε στο νέο «σπίτι» της Star Alliance, στο νέο υπερσύγχρονο Terminal 2:The Queen’s Terminal του αεροδρομίου Χίθροου του Λονδίνου. Η Aegean, προκειμένου να γιορτάσει την έναρξη των πτήσεων από το Terminal 2 αλλά και να προωθήσει τα ελληνικά κρασιά που προβάλλει στις πτήσεις της, διοργάνωσε εκδηλώσεις στο Terminal 2 με τη συμμετοχή του Κωνσταντίνου Λαζαράκη, του μοναδικού Ελληνα που έχει κατακτήσει τον τίτλο του Master of Wine, τον κορυφαίο τίτλο της οινικής βιομηχανίας. Οι επιβάτες των πτήσεων προς Ελλάδα, Αγγλοι δημοσιογράφοι αλλά και μέλη της αεροπορικής κοινότητας, είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν οινικές δοκιμές μετά την παρουσίαση του κ. Λαζαράκη. Παράλληλα έλαβαν και ως δώρο μία φιάλη από τις επιλεγμένες ετικέτες κρασιών Κτήμα Θεόπετρα Τσιλιλή, Κίκονες της οικογένειας Τάσσου, Avdiros κτήμα Βουρβουκέλη και κτήμα Κατσαρού, ευγενική προσφορά των οινοπαραγωγών.

Αύξηση κατά 46% σημείωσαν οι κρατήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η έως τις 20 Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι από το σύστημα της Travelplanet24. Επίσης, μέσα από ταξιδιωτικό διαγωνισμό με 10.000 συμμετοχές που οργάνωσε η εταιρεία αναδείχθηκαν τα δημοφιλέστερα ελληνικά νησιά σε 8 διαφορετικές κατηγορίες. Η Νάξος συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους. Στη κατηγορία αυθεντικές γεύσεις αναδείχθηκαν τα Κύθηρα, στην κατηγορία καλύτερη νυχτερινή ζωή η Μύκονος, στην κατηγορία καλύτερο ηλιοβασίλεμα η Νάξος, στην κατηγορία καλύτερο νησί για κάμπινγκ η Κρήτη, στις κατηγορίες καλύτερη αμμώδης παραλία και value for money η Λευκάδα, στην κατηγορία για το καλύτερο πανηγύρι η Ικαρία και στην κατηγορία καλύτερο ανεξερεύνητο νησί η Ερεικούσσα.

Δωρεάν Mobile Internet το καλοκαίρι

Επενδύοντας δυναμικά, η Cosmote συνεχίζει την αναβάθμιση και επέκταση του προηγμένου δικτύου της, εδραιώνοντας την τεχνολογική της υπεροχή και απολαμβάνοντας την εμπιστοσύνη των περισσότερων συνδρομητών στην Ελλάδα. Για να σερφάρουν στο απίστευτα γρήγορο δίκτυό της και αυτό το καλοκαίρι από το κινητό, το tablet και το laptop τους, η Cosmote προσφέρει εντελώς δωρεάν σε όλους τους συνδρομητές της –ιδιώτες και επαγγελματίες– 1 GB Mobile Internet για τις διακοπές τους. Η Cosmote επικοινωνεί την υπεροχή του δικτύου της, καθώς και την καλοκαιρινή προσφορά Mobile Internet, με το μήνυμα «Cosmote, το δικό μας δίκτυο».

Δύο στους τρεις επιχειρηματίες μμε δεν θα πάνε διακοπές

Δύο στους τρεις μικρομεσαίους επιχειρηματίες και οι οικογένειές τους δεν θα πάνε διακοπές, σύμφωνα με ευρήματα της τελευταίας έρευνας του ΙΜΕ-ΓΣΕΒΕΕ που διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία MARC A.E. Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, το 64,1% δήλωσε ότι δεν πρόκειται να πάει καθόλου διακοπές, το 19,5% δήλωσε ότι θα κάνει περίπου τις ίδιες διακοπές με πέρυσι, το 13,4% θα κάνει διακοπές αλλά με λιγότερες μέρες και πιο οικονομικές σε σχέση με πέρυσι, και μόνο το 2,4% θα κάνει περισσότερες ημέρες και πιο άνετες διακοπές. Από τα στοιχεία προκύπτει, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΓΣΕΒΕΕ, ότι συνεχίζεται η κατάρρευση της εγχώριας ζήτησης για τον τουρισμό, με αποτέλεσμα την καθίζηση στις τοπικές οικονομίες και στις μικρές τουριστικές και παραγωγικές μονάδες. Οπως προκύπτει από την ίδια έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, από αυτούς που θα κάνουν διακοπές προκύπτει ότι σχεδόν ένας στους δύο (το 44,5%) θα πάει στο χωριό του ή σε εξοχικό σπίτι και μόνο το 21,4% σε ξενοδοχείο και το 16,4% σε ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT