Το νέο τοπίο στις πρωινές εκπομπές

Το νέο τοπίο στις πρωινές εκπομπές

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αν και ένα επεισόδιο δεν είναι αρκετό για να κρίνει κάποιος τα νέα τηλεοπτικά προγράμματα, υπάρχουν κάποια που έκλεψαν τις εντυπώσεις, τουλάχιστον σύμφωνα με το top 10 της Nielsen με τα δημοφιλέστερα προγράμματα για το διάστημα 29/9 – 15/10.

Υψηλές τηλεθεάσεις χτυπάει το πρωί με το «Mega με μία» ο M. Σεφερλής. Αν και η εκπομπή ακόμη αναζητά τον βηματισμό της (είδαμε από αστεία βιντεάκια με ολίγο σεξισμό και ατυχή τηλεφωνική φάρσα σε ηλικιωμένους, για την οποία ο παρουσιαστής ζήτησε δημόσια συγγνώμη, μέχρι συνέντευξη του Τζ. Πανούση στον Χρ. Νέζο), σάρωσε τον ανταγωνισμό. Το α΄ τριήμερο τον είδαν 502.000 τηλεθεατές, ενώ το μερίδιο επί των ανοικτών δεκτών ήταν 42%, έναντι 264.000 (και 22,5%) που προσείλκυσαν οι Γ. Λιάγκας, Φαίη Σκορδά – «Το πρωινό» (ΑΝΤ1). Παράλληλα, το κοινό τους διατηρούν ο Γ. Παπαδάκης – «Πρωινό ΑΝΤ1» και η «Ελένη» – Μενεγάκη (Alpha), όπως και τα «Μπρούσκο» (ΑΝΤ1) και «Κάτι ψήνεται» (Alpha). Στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης, όπου καταφθάνουν «Δικαίωση» (Mega, 20/10), «Οι συμμαθητές» (ΑΝΤ1, 27/10), «Το σόι σου» (Alpha, 23/10) κι επιστρέφουν «Dancing with the stars 5» (26/10) κ.ά., με βάση το top 10, ξεχώρισαν εκτός από τον Λ. Λαζόπουλο – «Αλ Τσαντίρι νιουζ» (Alpha), το «The music school» (Mega) και το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (Alpha). Tο «Music school», που στις 12/10 είχε 1.349.000 τηλεθεατές (31,8%) και στο οποίο οι παραστάσεις των καλλίφωνων παιδιών αρχίζουν αύριο Κυριακή, δεν έχει προκαλέσει μόνο το ενδιαφέρον του κοινού. Συνήγορος του Πολίτη και ΕΣΡ με την αφορμή ζήτησαν από τα ΜΜΕ να προστατεύσουν τα δικαιώματα των παιδιών – θεατών, δεδομένου ότι κατά την τηλεοπτική έκθεση σε εκπομπές «τα παιδιά γίνονται αναλώσιμες εικόνες προς τέρψιν ενηλίκων και μπαίνουν στη διαδικασία διαγωνισμών, κρίσεων, επιτροπών, συνεντεύξεων κ.λπ., μιμούμενα πρότυπα και συμπεριφορές ενηλίκων, προκειμένου να κερδίζουν τις εντυπώσεις».

Το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» που στις 7/10 είδαν 1.574.000 τηλεθεατές (35,9%) είναι μέχρι τώρα το δημοφιλέστερο πρόγραμμα, και ακολουθούν αγώνες ποδοσφαίρου, όπως Μάλμε – Ολυμπιακός CN  sports, 1/10, 1.479.000 και 35,3%) και Φινλανδία – Ελλάδα (11/10: 1.388.000 και 34,8%), το «Πενήντα-πενήντα (Ε)» (Mega, 3/10, 1.205.000 και 32%) και η ταινία «Λάρισα εμπιστευτικό» (Mega, 5/10, 1.333.000 και 31,4%). Καλά τα πήγαν «Ταμάμ» και «Εκδρομή» (ΑΝΤ1).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή