Εργαλείο δουλειάς το Facebook

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ. Νέα ιστοσελίδα σχεδιάζει το Facebook, σε μια προσπάθεια να διεισδύσει στην αγορά των εφαρμογών γραφείου.

Με τη σελίδα «Facebook at Work», η εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ με το 1 δισ. μέλη, φιλοδοξεί έτσι να ανταγωνισθεί τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου: Google, Microsoft και LinkedIn.

Ανταγωνιστικό προϊόν

Το νέο «προϊόν», όπως σωστά το χαρακτηρίζει στο χθεσινό της πρωτοσέλιδο άρθρο η εφημερίδα «Financial Times», θα επιτρέπει στους χρήστες να ανταλλάσσουν μηνύματα με τους συναδέλφους τους, να έρχονται σε επικοινωνία με τις επαγγελματικές τους επαφές και να συνεργάζονται στη δημιουργία ηλεκτρονικών εγγράφων. Ολες οι παραπάνω λειτουργίες είναι ευθέως ανταγωνιστικές εκείνων των δημοφιλών εφαρμογών Google Drive και Microsoft Office.

Η νέα σελίδα θα μοιάζει με αυτή του Facebook, δίνοντας όμως τη δυνατότητα στους χρήστες να διατηρούν τις φωτογραφίες των διακοπών τους ή τις οργισμένες δηλώσεις τους έξω από τον χώρο εργασίας.

Η εμπορική σελίδα

Οι εργαζόμενοι στο Facebook χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια τη σελίδα για τη δουλειά τους. Η δημιουργία εμπορικής σελίδας ξεκίνησε, όμως, μόλις πέρυσι, σε μία προσπάθεια αποκαθήλωσης της LinkedIn από την πρωτοκαθεδρία της δικτύωσης μεταξύ εργαζομένων. Τη σελίδα της LinkedIn χρησιμοποιούν κάθε μήνα 90 εκατ. χρήστες.

Για να καταστεί, όμως, αναπόσπαστο τμήμα του εργασιακού χώρου, το Facebook θα πρέπει πρώτα να κερδίσει την εμπιστοσύνη εταιρειών και οργανισμών, που επιθυμούν τη διατήρηση του απόρρητου χαρακτήρα των εσωτερικών τους επικοινωνιών. Πολλές επιχειρήσεις απαγορεύουν τη χρήση του Facebook στους χώρους εργασίας τους, έχοντας διαπιστώσει ότι οι εργαζόμενοι χάνουν χρόνο σε αυτό.

Το Facebook εξελίχθηκε μέσα σε μια δεκαετία, από μικρή ιστοσελίδα για τη χρήση των φοιτητών του Χάρβαρντ, σε παγκόσμιο δίκτυο, στο οποίο 1,35 δισ. άνθρωποι συνδέονται κάθε μήνα, με τα δύο τρίτα από αυτούς να επισκέπτονται τη σελίδα του δικτύου σε καθημερινή βάση.

Επικρίσεις για ασφάλεια

Η εταιρεία έχει δεχθεί, όμως, έντονες επικρίσεις για τη χρήση των δεδομένων χρηστών. Ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, είπε στην ετήσια συνέλευση των μετόχων, νωρίτερα φέτος, ότι οι πρόσφατες αλλαγές, που ενισχύουν την προστασία των δεδομένων χρηστών, αποτελούν σημαντικό σταθμό στην ιστορία της εταιρείας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ δεν σκοπεύει να χρεώσει τους χρήστες της για τη νέα υπηρεσία Facebook at Work, σε μια προσπάθεια να καταστήσει τη σελίδα δημοφιλή.

Το Facebook εξασφαλίζει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του από τη διαφήμιση, ενώ όσο περισσότερο χρόνο ο χρήστης παραμένει συνδεδεμένος στο Facebook, τόσο τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας αυξάνονται.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή