ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Το London Eye έγινε κόκκινο

ΣΕΜΙΝΑ ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Η Coca-Cola σπονσοράρει το δημοφιλές αξιοθέατο προκαλώντας σάλο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Για τα επόμενα δύο χρόνια, «Το Μάτι του Λονδίνου», ο ψηλότερος τροχός στον κόσμο (135 μ.), δεν θα έχει πια μπλε αλλά κόκκινο χρώμα, αφού φέρει επισήμως την ονομασία «Coca-Cola London Eye».

Η πολυεθνική εταιρεία έγινε σπόνσορας του δημοφιλούς αξιοθέατου που ορθώνεται πάνω από τον Τάμεση και προσφέρει στους τουρίστες μοναδική θέα προς την πόλη, κι έτσι εδώ και λίγες ημέρες τα πάντα -από τα καθίσματα μέχρι τις στολές του προσωπικού και τα εισιτήρια- έχουν το χρώμα του γνωστού αναψυκτικού.

Μπορεί το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό, όμως οι Λονδρέζοι ξεσηκώθηκαν υποστηρίζοντας πως η εκμετάλλευση του τροχού για την προώθηση ενός αναψυκτικού έρχεται σε αντίθεση με την προσπάθεια να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με την υγιεινή διατροφή.

Πρώτη έμπρακτη αντίδραση; Στα εγκαίνια εθελοντές μοίρασαν 500 οδοντόβουρτσες -όσα και τα παιδιά που νοσηλεύονται κάθε εβδομάδα με προβλήματα στοματικής υγιεινής- σε ένδειξη διαμαρτυρίας και ο σάλος δεν λέει να κοπάσει. Κάποιοι, μάλιστα, ισχυρίζονται ότι επόμενο «θύμα» της διαφήμισης θα είναι το Παλάτι του Μπάκιγχαμ! 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ