Σύντομα (12/02/15)

3' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δάνεια της «Αθηνά ΑΤΕ» ανέλαβε η J&P Αβαξ

Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 35 εκατ. ευρώ για κεφαλαιοποίηση υποχρεώσεων προς την J&P ΑΒΑΞ προχωρά η «Αθηνά ΑΤΕ», θέμα το οποίο θα τεθεί προς έγκριση από τους μετόχους της σχετικής γενικής συνέλευσης που θα πραγματοποιηθεί την 4η Μαρτίου. Σημειωτέον ότι η J&P ΑΒΑΞ ελέγχει ήδη περί το 89,5% των μετοχών της «Αθηνά ΑΤΕ». Σε σχετική ανακοίνωση, η διοίκηση της «Αθηνά ΑΤΕ» επισημαίνει ότι εν μέσω της οικονομικής κρίσης, η μητρική εταιρεία ανέλαβε μια σειρά δανειακών υποχρεώσεών της, με αντάλλαγμα τη μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων της. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία «Αθηνά ΑΤΕ» παρουσίαζε μεγάλες ζημίες τα τελευταία χρόνια, οι οποίες έχρηζαν χρηματοδότησης. Εν τέλει, όπως προέκυψε, τα περιουσιακά στοιχεία που μεταβιβάστηκαν στην J&P ΑΒΑΞ υπολείπονταν σημαντικά σε αξία σε σχέση με τα κεφάλαια που δόθηκαν, με αποτέλεσμα να κριθεί συμφερότερη η λύση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, μέσω της οποίας θα κεφαλαιοποιηθούν απαιτήσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ. Συνολικά, προβλέπεται να εκδοθούν 43.750.000 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας 0,80 ευρώ, με τιμή διάθεσης επίσης 0,80 ευρώ εκάστη.

Δωρεάν εκπαίδευση ανέργων σε δεξιότητες πληροφορικής

Δωρεάν εκπαίδευση ανέργων σε προχωρημένες δεξιότητες πληροφορικής και τοποθέτησή τους σε θέσεις εργασίας ξεκινάει από το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής (HePIS), όπως ανακοινώθηκε. Μέσα από το σχέδιο δράσης «Fit4jobs», άνεργοι θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης 180 ωρών, εντελώς δωρεάν, σε προχωρημένες δεξιότητες πληροφορικής και συγκεκριμένα στον προγραμματισμό και τη σχεδίαση web εφαρμογών, χρησιμοποιώντας το λογισμικό και τα εργαλεία που βρίσκονται σε μεγάλη ζήτηση στην αγορά εργασίας. Ο σχεδιασμός του προγράμματος εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή δεκάδων εταιρειών από όλη την Ευρώπη, έτσι ώστε να διευκολύνει την πρόσληψη των υποψηφίων στην αγορά εργασίας και να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων, η πλειονότητα των οποίων αδυνατεί να καλύψει θέσεις εργασίας στις ειδικότητες Πληροφορικής του προγράμματος (www.hepis.gr/fit4jobs).

Εως τις 28 Φεβρουαρίου έχουν προθεσμία να υποβάλουν τις προτάσεις τους όσοι φορείς ενδιαφέρονται για την υλοποίηση προγραμμάτων προώθησης αγροτικών προϊόντων σε αγορές εντός και εκτός της Ε.Ε. Οι προωθητικές ενέργειες αφορούν, μεταξύ άλλων, εκστρατείες ενημέρωσης, εκδηλώσεις γευσιγνωσίας, διαφημιστικές καταχωρίσεις, συμμετοχή σε εκθέσεις, δημόσιες σχέσεις, ενημερωτικό υλικό και επισκέψεις εμπορικών αντιπροσώπων στην Ελλάδα. Τα προγράμματα, διάρκειας ενός έως τριών ετών, είναι συγχρηματοδοτούμενα και ενισχύονται κατά 50% από κοινοτικούς πόρους, 20% από εθνικούς και 30% από την ιδία συμμετοχή. Οι προτάσεις υποβάλλονται στη Διεύθυνση Αγροτικής Πολιτικής, Διεθνών Σχέσεων και Προώθησης Προϊόντων του υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης.

Η κρίση δεν έπληξε την Infacoma

Ανθεκτική στην κρίση του κλάδου των κατασκευών εμφανίζεται η διεθνής έκθεση δομικών υλικών, μπάνιου, προκατασκευών και τεχνολογίας Infacoma, η οποία αναμένεται να προσελκύσει στη Θεσσαλονίκη περίπου 27.000 επισκέπτες, αλλά και να λειτουργήσει σαν διοργάνωση-γέφυρα προς το νέο «βαρύ πυροβολικό» της εκθεσιακής δραστηριότητας της ΔΕΘ-Helexpo A.Ε.: την έκθεση Aqua-therm, την οποία η εταιρεία φέρνει στη Θεσσαλονίκη και σε πέντε χώρες των Βαλκανίων (Ρουμανία, Βουλγαρία, ΠΓΔΜ, Αλβανία και Κύπρο) από το 2016, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον αυστριακό κολοσσό Reed Exhibitions Messe Wien.

Κοινή παραγωγή Coca-Cola HBC και μητρικής στη Ρωσία

Στο εργοστάσιο που διαθέτει η Coca-Cola HBC (η ελληνική πολυεθνική δηλαδή) με την Coca-Cola Company στη Ρωσία, εκεί όπου παράγονται οι χυμοί Multon, θα μεταφερθεί η παραγωγή δύο μονάδων της Coca-Cola Company στη Ρωσία που κλείνουν. Πρόκειται για ένα εργοστάσιο έξω από τη Μόσχα και ένα άλλο στο Νοβοσιμπίρσκ με συνολική παραγωγική ικανότητα 560 εκατ. λίτρων ετησίως της εταιρείας Nidan, η οποία εξαγοράστηκε από την Coca-Cola Company το 2010 έναντι 276 εκατ. δολαρίων. Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με το πρακτορείο Ιτάρ Τας, υπαγορεύτηκε από τις απώλειες ύψους 40 εκατ. δολαρίων που κατέγραψε ο αμερικανικός όμιλος στη Ρωσία το 2014 στην κατηγορία των χυμών. Η παραγωγή του κύριου σήματος της Nidan θα γίνεται από το εργοστάσιο που έχουν από κοινού η Coca-Cola Company και η Coca-Cola HBC.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή