Πέθανε ο Ιταλός «βασιλιάς της σοκολάτας»

Πέθανε ο Ιταλός «βασιλιάς της σοκολάτας»

1' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο Μικέλε Φερέρο ήταν ο πλουσιότερος άνθρωπος στην Ιταλία και ένας από τους πιο «γλυκούς» βιομηχάνους παγκοσμίως. Η εταιρεία του, που φέρει το όνομά του, Ferrero, διαθέτει τα εξής εμπορικά σήματα: την κρέμα Nutella, τα σοκολατάκια Ferrero Rocher, τις μικρές καραμέλες Tic Τac και τα σοκολατένια αυγά Kinder-έκπληξη.

Ο Μικέλε Φερέρο απεβίωσε σε ηλικία 89 ετών και είχε και τον τίτλο του πλουσιότερου ζαχαροπλάστη-βιομηχάνου στον κόσμο. Σύμφωνα με την κατάταξη του 2014 του περιοδικού Forbes, ο αποθανών μαζί με την οικογένειά του βρίσκονταν στην 30ή θέση μεταξύ των πλουσιότερων ανθρώπων σε διεθνή κλίμακα, με περιουσία 23,4 δισ. δολαρίων (20,5 δισ. ευρώ).

Ο πρόεδρος της Ferrero, Σέρτζιο Ματαρέλα, χαρακτήρισε τον Μικέλε Φερέρο έναν από τους πρωταγωνιστές της ιταλικής βιομηχανίας. «Ηταν πάντοτε πολύ μπροστά από την εποχή του εξαιτίας των καινοτομικών του προϊόντων και της πολύ σκληρής δουλειάς του», επισημαίνει. Τα πρώτα βήματα της Ferrero έγιναν από τον πατέρα του Μικέλε Φερέρο, τον Πιέτρο. Αυτός επινόησε τη μέχρι σήμερα μυστική συνταγή της Nutella, η οποία παρασκευάζεται κυρίως από κακάο και φουντούκια.

Ξεκίνησε ως γλυκιά κρέμα τη δεκαετία του 1940 και έλαβε την ονομασία Νutella τη δεκαετία του 1960.

Ο Μικέλε Φερέρο, ο οποίος δεν αγαπούσε τα φώτα της δημοσιότητας, συνειδητοποίησε εξαρχής ότι το μέλλον της εταιρείας του ήταν εκτός συνόρων. Ενα τέτοιο στιγμιότυπο διεθνοποίησης των γλυκών του αναφέρεται σε συνέντευξή του. «Μετά τον πόλεμο παρασκευάσαμε τα σοκολατάκια Μon cheri και θέλησα να τα εξαγάγω στη Γερμανία», είχε πει. «Σε μια χώρα ερειπωμένη, όπου τα αισθήματα για εμάς τους Ιταλούς ήταν πολύ αρνητικά, σκέφθηκα να προσφέρω κάτι γλυκό και προσιτό στους ανθρώπους, να αναπτερώσω το ηθικό τους». Ετσι ξεκίνησε η διεθνής δραστηριότητα της Ferrero, η οποία επεκτάθηκε και στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού. Το 1982 έφθασαν εκεί τα σοκολατάκια Ferrero, τα οποία συνδέονται με τη διεθνώς επιτυχημένη τηλεοπτική διαφήμισή τους ως κέρασμα στη δεξίωση του πρέσβη. Το 1983 έφθασε στις ΗΠΑ και η Nutella. Το μυστικό του Μικέλε Φερέρο, όπως είχε εξομολογηθεί στη La Stampa, ήταν αυτό: «Πρέπει να κινείσαι διαφορετικά από τους άλλους, να έχεις πίστη, να έχεις δύναμη και να θέτεις τους πελάτες στο επίκεντρο».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή