Οι αλυσίδες κατακτούν την Ευρώπη

Οι αλυσίδες κατακτούν την Ευρώπη

1' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εντονότερη υπήρξε η δημιουργία νέων σημείων πώλησης στις 57 μεγαλύτερες αγορές λιανικού εμπορίου της Ευρώπης από τις εμπορικές αλυσίδες που χαρακτηρίζονται από το προσιτό κόστος των προϊόντων τους. Στον αντίποδα, οι αλυσίδες πολυτελών ειδών φάνηκαν να κινούνται με πιο συντηρητικά βήματα κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας. Αυτό είναι το συμπέρασμα πρόσφατης έρευνας της εταιρείας παροχής υπηρεσιών συμβούλων ακινήτων Jones Lang LaSalle, η οποία καλύπτει τις κινήσεις 250 διεθνών εμπορικών αλυσίδων κάθε δύο χρόνια.

Ακόμα ένα συμπέρασμα της φετινής μελέτης είναι ότι οι αλυσίδες H&M και Zara είναι οι ηγέτιδες του κλάδου, διαθέτοντας πλέον παρουσία 100% και στις 57 μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές. Στο «κατόπι» τους βρίσκονται ακόμα δύο γνωστές και στην Ελλάδα αλυσίδες, η Mango και η The Body Shop. Επιπλέον, όσες αλυσίδες διαθέτουν παρουσία σε τουλάχιστον 80% των αγορών της Ευρώπης αυξήθηκαν από εννιά σε 13 σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα της εταιρείας. Μία από τις νέες προσθήκες ήταν η Starbucks, μαζί με τη Nespresso.

Σύμφωνα με την ανάλυση της Jones Lang LaSalle, οι αλυσίδες των ΗΠΑ έχουν αποδειχθεί οι πλέον επιθετικές όσον αφορά την επέκταση των δικτύων τους στην ευρωπαϊκή αγορά, ξεπερνώντας τους ομίλους από την Ιταλία, που μέχρι και το 2013 κατείχαν τα σχετικά πρωτεία. Οι αμερικανικοί όμιλοι Michael Kors, Superdry, Cos και 7 For All Mankind αποτελούν τους πλέον επιθετικούς, όσον αφορά την τοποθέτησή τους σε νέες αγορές εκτός ΗΠΑ, ενώ από πλευράς των Ευρωπαίων αλυσίδων, η Ecco και η Hugo Boss αποτέλεσαν τις πλέον δυναμικές. Η JLL εκτιμά ότι η μεγαλύτερη επέκταση στην Ευρώπη θα προέλθει από αλυσίδες της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT