Σύντομα (17.04.15)

3' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι οδικοί προορισμοί πρώτοι στις προτιμήσεις το Πάσχα

Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι κινήθηκε η εγχώρια και εισερχόμενη τουριστική κίνηση για την περίοδο του Πάσχα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε, χθες, η Airfasttickets. Πρωταρχική θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων ταξιδιωτών είχαν οι οδικοί προορισμοί, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 21%. Δημοφιλέστεροι προορισμοί ήταν το Πήλιο, η Πρέβεζα, τα Ιωάννινα, η Μονεμβασιά, το Ναύπλιο, το Καρπενήσι και η Αράχοβα. Στη 2η θέση των προτιμήσεων βρέθηκαν οι αεροπορικοί και ακτοπλοϊκοί προορισμοί, με την Κέρκυρα, τη Μύκονο, την Πάρο, τη Νάξο και τη Σαντορίνη να κατατάσσονται στους δημοφιλέστερους. Ο αριθμός των ακτοπλοϊκών κρατήσεων μειώθηκε κατά 25%. Οι προορισμοί του εξωτερικού βρέθηκαν στην 3η θέση προτίμησης με τη Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη, το Λονδίνο, το Παρίσι και τη Βαρκελώνη να είναι οι δημοφιλέστεροι.

Επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ από τα «Πλαστικά Θράκης»

Σε επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 18 εκατ. ευρώ πρόκειται για επενδύσεις στην Ελλάδα, θα προχωρήσει εντός του 2015 η εταιρεία «Πλαστικά Θράκης». Το παραπάνω ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Κ. Χαλιορής, κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των μετόχων. Ειδικότερα, το στρατηγικό πλάνο του ομίλου αφορά κυρίως επενδύσεις σε νέες γραμμές παραγωγής στον κλάδο των μη υφαντών υφασμάτων (Nonwovens), καθώς επίσης και στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της συσκευασίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Σύμφωνα με τον κ. Χαλιορή, την επόμενη πενταετία θα δοθεί έμφαση στην οργανική ανάπτυξη του ομίλου με επενδύσεις στους κλάδους και στις αγορές που παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, με στόχο την αύξηση του κύκλου εργασιών και τη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους. Ο κ. Χαλιορής επισήμανε ακόμη ότι, στο πλαίσιο της βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας του ομίλου διεθνώς, θα συνεχιστεί το πρόγραμμα συγκράτησης του κόστους παραγωγής και θα δοθεί μεγάλη έμφαση στην καινοτομία.

Το 52,93% της Quality Brands International προτίθεται να εξαγοράσει η Optima, συμφερόντων Παντελιάδη, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο ακόμη περισσότερο το χαρτοφυλάκιο των τυροκομικών προϊόντων. Η Quality Brands International έχει, μεταξύ άλλων, στο χαρτοφυλάκιό της το σήμα Λεβέτι. Η Optima, από την άλλη, διαθέτει σήματα όπως το Ηπειρος, Ταλαγάνι, Dirollo, Kerrygold, Adoro κ.ά. Υπενθυμίζεται ότι η αρχική QBI εξαγοράστηκε το 2004 από την Campina, η οποία στη συνέχεια συγχωνεύτηκε με την Friesland. Το 2011, ο κ. Μιλτιάδης Μαρουλίδης επανίδρυσε την Quality Brands International, πλειοψηφικό ποσοστό της οποίας εξαγοράζεται από την Optima. H Optima, το 2013, έκλεισε με τζίρο 104,5 εκατ. ευρώ και με κέρδη προ φόρων 4,03 εκατ. ευρώ.

Ελληνική Σχολή Αρτοποιίας

Τον Σεπτέμβριο του 2015 αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία της Ελληνικής Σχολής Αρτοποιίας, που ίδρυσε η εταιρεία Μύλοι Λούλη. Η σχολή στεγάζεται σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα, που δημιουργήθηκε στις εγκαταστάσεις της Μύλοι Λούλη, στο Κερατσίνι. Τα μαθήματα που θα διδάσκονται θα ανήκουν σε τρεις βασικές κατηγορίες: τεχνική αρτοποίησης και ζαχαροπλαστικής, τεχνολογία τροφίμων, διοίκηση επιχείρησης αρτοποιείου. Το 50% των κερδών της σχολής θα δίνεται σε κοινωφελείς σκοπούς και το υπόλοιπο 50% θα επανεπενδύεται στη σχολή για βελτίωση των εγκαταστάσεών της. Η σχολή απευθύνεται σε ήδη εργαζομένους στον κλάδο.

Στη SEA Europe οι εταιρείες ναυτιλιακού εξοπλισμού

Μέλος της πανευρωπαϊκής ένωσης εταιρειών ναυτιλιακού εξοπλισμού είναι από την 5η Μαρτίου η HEMEXPO – Ελληνες Κατασκευαστές Ναυτιλιακού Εξοπλισμού. Ειδικότερα, η ελληνική ένωση, η οποία συστάθηκε πριν από περίπου ένα χρόνο, είναι πλέον ένα από τα μέλη της SEA Europe, στην οποία συμμετέχουν και τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία. Στόχος της SEA Europe είναι η προώθηση και υποστήριξη όλων των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, οι οποίες εμπλέκονται στην κατασκευή, συντήρηση κι επισκευή όλων των τύπων πλοίων και άλλων θαλάσσιων κατασκευών. Υπενθυμίζεται ότι μέλη της HEMEXPO είναι επιχειρήσεις που κατασκευάζουν και πωλούν σειρά προϊόντων και συστημάτων που χρησιμοποιούνται στα πλοία, από φινιστρίνια και φωτισμούς μέχρι συστήματα καθαρισμού υδάτων έρματος. Στόχος είναι οι εταιρείες του κλάδου να καταστούν απευθείας προμηθεύτριες των μεγάλων ναυπηγείων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT