Ο Alpha νικητής, αλλά με… πρωτιά ΑΝΤ1

Ο Alpha νικητής, αλλά με… πρωτιά ΑΝΤ1

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε αυτή την περίπτωση οι αριθμοί δεν λένε όλη την αλήθεια. Αναφερόμαστε στον Alpha, ο οποίος για τέσσερα δέκατα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τη σεζόν που ολοκληρώνεται (1/9/2014-31/5 /2015), χάνει την πρωτιά. Ο ΑΝΤ1 προηγείται με μερίδιο 17,1%, έναντι 16,7% του Alpha και 15,9% του Mega. Ωστόσο, αν συγκρίνεις τα εν λόγω στοιχεία με τα περσινά, αλλάζει η εικόνα, καθώς ο Alpha κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό του κατά μία ποσοστιαία μονάδα, ενώ ο ΑΝΤ1 έχασε 1,6% και το Mega 2,7%. Μονοψήφιο έγινε το μερίδιο του Star, 9,9%, του ΣΚΑΪ είναι 8%, η ΝΕΡΙΤ έπιασε 5,4% συν 1,4% που παίρνει από τη ΝΕΡΙΤ plus/sports και το Ε 4,3% (συν 1,9%). Ο Alpha μετράει και τις περισσότερες εμφανίσεις στο Top 10 με τα δημοφιλέστερα προγράμματα: η πλειονότητα του κοινού συντονίστηκε στο κανάλι για το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», που στις 10/2/2015 άγγιξε τους 2.447.000 τηλεθεατές (24,1% επί του πληθυσμού και 49,5% επί των ανοικτών δεκτών). Ακόμη, είδαμε «Πάμε πακέτο» (12/3/2015: 1.947.000 και 41,8%), φυσικά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» σε πρώτη προβολή (19/1/2015: 1.855.000 και 39%) και σε ριπλέι (21/1/2015: 1.699.000 και 37%), ενώ αλλάξαμε χρόνο λέγοντας «Στην υγειά μας ρε παιδιά» (31/12/2014: 1.673.000 και 48,4%) παρέα με «Το σόι σου» (23/10/2014: 1.502.000 και 35,9%). Στον ΑΝΤ1 παρακολουθήσαμε (τι άλλο;) «The Voice»:15/3/2015: 2.146.000, 21,2% και 44,9%) και στο Mega «Κάτω Παρτάλι» (12/1/2015: 1.940.000 και 41,7%). Στη ΝΕΡΙΤ γυρίσαμε για τον τελικό της 60ής Eurovision (23/5: 2.001.000, 19,7% και 54,2%) καθώς και για τη γ΄ περίοδο του αγώνα της Euroleague Ρεάλ Μαδρίτης – Ολυμπιακός (17/5/2015: 1.720.000 και 38,9%).

Προεκλογική περίοδος, κυβερνητική αλλαγή και διαπραγματεύσεις με τους δανειστές κράτησαν τους τηλεθεατές, και δη τους μεγαλύτερους ηλικιακά, αυξάνοντας τη μέση ημερήσια τηλεθέαση στα 282 λεπτά (συν 8 λεπτά) ημερησίως ή αν προτιμάτε στις 4 ώρες και 42 λεπτά. Πρωταθλήτριες της τηλεθέασης παραμένουν οι γυναίκες 65 ετών και άνω, που αφιέρωσαν στην τηλεόραση 444 λεπτά (συν 35), όπως και οι συνομίληκοί τους άνδρες, στα 427 λεπτά (συν 25). Περισσότερη τηλεόραση είδαν και οι γυναίκες 45-64 ετών, 376 λεπτά (συν 4) και 25-44 ετών 281 λεπτά (συν 10) αλλά και 15-24 ετών, που όμως της αφιέρωσαν μόλις 130 λεπτά (συν 6) έναντι 113 των συνομιλήκων τους ανδρών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT