Έχουν περάσει πέντε χρόνια και πάνω από 10 κολεξιόν της, από τότε που η Mary Katrantzou παρουσίασε τη συλλογή της με τις διάσημες- πλέον -άκαμπτες φούστες σε σχήμα αμπαζούρ. Εντούτοις, αυτή η μοναδική στιγμή για την ιστορία της μόδας ‘ξυπνά’ σε κάθε επίδειξη μόδας της σχεδιάστριας που προσθέτει σε όλα της τα ρούχα μια μοναδική πινελιά. Η διεθνούς φήμης Ελληνίδα σχεδιάστρια μίλησε στην αμερικάνικη Vogue για την νέα της συλλογή αλλά και για τις ιστορίες που κρύβει κάθε σχέδιό της.
Mary Katrantzou Άνοιξη/Καλοκαίρι 2011
Mary Katrantzou Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014
«Θέλω η resort συλλογή να είναι άνετη. Έχει να κάνει με διαρκείς σταγόνες φρεσκάδας» εξηγεί η Katrantzou που μελετά τις pre-collections των προηγούμενων ετών σαν ένα τρόπο για να καταλάβει τους πελάτες της καλύτερα. «Τείνουμε να το σκεφτόμαστε πολύ και να πιστεύουμε ότι είναι μια καινούρια κολεξιόν αλλά αυτό δεν είναι αυτό που θέλουν ή ψωνίζουν. Για μένα, έχει να κάνει με το να παίρνεις βασικά κομμάτια και πράγματα που θέλεις να δοκιμάσεις, πράγματα που θέλουμε να παρουσιάζουμε, και να έχεις μια επιλογή», εξηγεί η σχεδιάστρια.
Mary Katrantzou Εβδομάδα Μόδας Λονδίνου 2013
Mary Katrantzou Φθινόπωρο 2015
Τα περισσότερα luxury brands παρουσιάζουν τις pre-collections τους σε όλο τον κόσμο και όπως υποστηρίζει η Mary «έχει να κάνει με την εμπειρία. Είναι αλήθεια, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό σε κανονικούς ρυθμούς, είναι η μόνη ευκαιρία να δώσεις στον πελάτη σου κάτι ιδιαίτερο. Αλλά ακόμα κι όταν δεν μπορείς, θα έπρεπε να αφορά μόνο στα ρούχα».