Σύντομα (04/12/15)

3' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νέο πλοίο στον στόλο της Hellenic Seaways

Ενα νέο πλοίο προσέθεσε στον στόλο της η Hellenic Seaways, καθώς η εταιρεία επιχειρεί να ενισχύσει την παρουσία της στην ακτοπλοΐα, σε μια περίοδο που ο κλάδος εξέρχεται από την κρίση, με τη συνδρομή και των χαμηλών τιμών των καυσίμων. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία απέκτησε το πλοίο «Ionian Queen», το οποίο κρίνεται ιδανικό για δρομολόγηση σε μακρινές διαδρομές, όπως στο Βόρειο και το Νότιο Αιγαίο, στην Κρήτη, ή και στην Ιταλία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Hellenic Seaways απέκτησε το πλοίο αντί ποσού 3 εκατ. ευρώ, πλειοδοτώντας σε σχετική δημοπρασία. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο βρισκόταν σε ακινησία τα τελευταία χρόνια στο παλιό λιμάνι της Πάτρας, λόγω οικονομικών διαφορών της προηγούμενης ιδιοκτήτριας εταιρείας Endeavor Lines με το πλήρωμα. Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία, το νέο πλοίο της Hellenic Seaways, που στο παρελθόν είχε δρομολογηθεί στην Αδριατική, αναπτύσσει ταχύτητα 22 ναυτικών μιλίων, είναι συνολικού μήκους 192 μέτρων και πλάτους σχεδόν 30 μέτρων. Εχει μεταφορική ικανότητα 2.000 επιβατών, 700 οχημάτων ή 125 φορτηγών έως 16 μέτρων.

Η Frigoglass στη διεθνή έκθεση BrauBeviale 2015

H Frigoglass παρουσίασε τα καινοτόμα προϊόντα της στο πλαίσιο της εμπορικής έκθεσης BrauBeviale 2015, η οποία διεξήχθη από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου στη Νυρεμβέργη. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης παρουσιάστηκε η νέα σειρά επαγγελματικών ψυγείων SMART, που πρωτίστως στοχεύει στις αυξανόμενες ανάγκες προώθησης των προϊόντων των πελατών του κλάδου ζυθοποιίας. Η εισηγμένη στο περίπτερό της παρουσίασε το πλήρες φάσμα των καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών της που αποτελούν σημείο αναφοράς για τον κλάδο επαγγελματικής ψύξης. Ο σχεδιασμός του περιπτέρου ανέδειξε τους κύριους προϊοντικούς άξονες της εταιρείας, που είναι η Καινοτομία Προώθησης Προϊόντων (Innovative Merchandizing), η Ενεργειακά Αποδοτική Ψύξη (Sustainable Cooling), οι Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services) και η Τεχνική Υπεροχή (Technical Excellence).

Στο χαρτοφυλάκιο της Aria Hotels το Κατώγι Αβέρωφ

Η ξενοδοχειακή αλυσίδα Aria Hotels ανακοίνωσε χθες ότι προσέθεσε στο χαρτοφυλάκιο των μπουτίκ μονάδων της και ανεξάρτητων κατοικιών της το ξενοδοχείο και το Οινοποιείο Kατώγι Αβέρωφ (Katogi Averoff Hotel & Winery), το οποίο βρίσκεται στην περιοχή του Μετσόβου. Η ξενοδοχειακή μονάδα έχει δυναμικότητα 15 δωματίων και μεταξύ άλλων συμμετέχει στην πρωτοβουλία «Ελληνικό Πρωινό», προωθώντας την παραδοσιακή κουζίνα της περιοχής. Το οινοποιείο διαθέτει κατάστημα πώλησης ετικετών του αμπελώνα περιορισμένης ή ευρύτερης κυκλοφορίας, διάφορων αξεσουάρ και βιβλίων με θέμα το κρασί και παραδοσιακών μετσοβίτικων προϊόντων. Με τη νέα προσθήκη η αλυσίδα των Aria Hotels έφθασε πλέον τα δώδεκα ξενοδοχεία μπουτίκ, ανεξάρτητες κατοικίες και παραλιακά συγκροτήματα σπιτιών. Αναλυτικά, διαθέτει επτά μονάδες μπουτίκ εκ των οποίων τρεις στην Κίμωλο και από μία στο Μέτσοβο, στους Κήπους των Ζαγοροχωρίων, στα Χανιά και στο Ηράκλειο. Επίσης, η αλυσίδα διαθέτει τρεις ανεξάρτητες κατοικίες εκ των οποίων δύο στα Χανιά και μία στη Σέριφο και δύο παραλιακά συγκροτήματα κατοικιών στην Κίμωλο.

Tην αλλαγή της Γενικής Διεύθυνσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων αποφάσισε το Διοικητικό του Συμβούλιo. Οπως ανακοίνωσε ο ΣΕΤΕ, ύστερα από δύο χρόνια επιτυχημένης πορείας αποχωρεί ο κ. Αλέξανδρος Λαμνίδης από τη θέση του γενικού διευθυντή. Τη θέση του αναλαμβάνει ο κ. Γιώργος Αμβράζης, μέχρι σήμερα γενικός διευθυντής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Ανδρέας Ανδρεάδης δήλωσε μεταξύ άλλων για τον κ. Λαμνίδη ότι πέτυχε τους στόχους ανάπτυξης του ΣΕΤΕ, ενώ για τον κ. Αμβράζη σημείωσε ότι με την πολυετή εμπειρία του στον τομέα αναλαμβάνει αυτήν τη νευραλγική θέση σε μία κρίσιμη περίοδο για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

Στην έκθεση τουρισμού ΜΑΤΚΑ η Ελλάδα

Στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Φινλανδίας ΜΑΤΚΑ Nοrdic Travel Fair, που διοργανώνεται από τις 21 έως τις 24 Ιανουαρίου 2016 στο Ελσίνκι, θα συμμετέχει με το Περίπτερο «Καλημέρα Ελλάδα» (Kalimera Kreikka) η εταιρεία Nοrth Events, έχοντας μέχρι στιγμής εξασφαλίσει την παρουσία περίπου 20 ελληνικών ξενοδοχείων. Σύμφωνα με στοιχεία των διοργανωτών, κατά την περυσινή έκθεση που είχε 824 εκθέτες από 86 χώρες πραγματοποιήθηκαν κρατήσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ. Την έκθεση επισκέφθηκαν 73.752 άτομα. Οι Φινλανδοί πραγματοποιούν κατά μέσον όρο 2,8 ταξίδια τον χρόνο και δαπανούν 2.340 ευρώ ανά άτομο ετησίως.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT