Hotspots σε πλοία

Κύριε διευθυντά

Στους σεισμούς της Καλαμάτας είχαν χρησιμοποιηθεί επιβατηγά πλοία, με την ευγενική προσφορά του ομίλου Λάτση, για την προσωρινή στέγαση των σεισμοπαθών με καλά έως άριστα αποτελέσματα.

Η διαβίωση των προσφύγων, επομένως, σε καράβια θα ήταν πολύ πιο ανθρώπινη απ’ αυτή στα hotspots με τις παράγκες ή και τα Containers, με μικρότερη δαπάνη και κυρίως ελέγξιμη!

Στα σκάφη αυτά είναι εύκολο να διαμορφωθούν και χώροι πρώτων βοηθειών, διδασκαλίας ή λατρείας, ακόμη και οι επιβαίνοντες μπορούν εύκολα να ελεγθούν, αλλά και το πλοίο να μεθορμίσει ταχύτατα σε οποιοδήποτε άλλο λιμάνι!

Ακόμη πρέπει να τονιστεί πως όταν περάσει αυτό το τσουνάμι της προσφυγιάς,  όλα  τα  στεργιανά hotspots θα είναι άχρηστα ή κατεστραμμένα, όπως συνέβη και στα ολυμπιακά ακίνητα, αλλά και με την παύση «κάποτε» των εχθροπραξιών οι πρόσφυγες (Σύροι κυρίως) θα μπορούσαν να επαναπατριστούν  με  τα ίδια αυτά πλοία που επιβαίνουν ή και να παραμείνουν σ’ αυτά, αλλά στη χώρα τους, μέχρι να τελειώσει η επισκευή των σπιτιών τους.

Κατάλληλα επιβατηγά βαπόρια υπάρχουν καθώς  και ναυτικοί για την άμεση επάνδρωσή τους, αλλά το κράτος δυστυχώς σιωπά στις υποβληθείσες προτάσεις ενδιαφερόμενων ναυτιλιακών επιχειρήσεων! Βλέπετε, οι «αρμόδιοι» καρεκλοκένταυροι σνομπάρουν συστηματικά τα «ξύλινα τείχη» που πάντα σώζουν την Ελλάδα!

Φριξος Δημου – Πλοίαρχος Ε.Ν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή