Mεγάλες επιχειρήσεις επιδιώκουν μεγάλες συνεργασίες

Mεγάλες επιχειρήσεις επιδιώκουν μεγάλες συνεργασίες

2' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Περισσότεροι από 150 επιχειρηματικοί όμιλοι και φορείς από την Κίνα, 120 από τη Γερμανία, 87 από την Ιαπωνία, 70 από τις ΗΠΑ και 99 από τη Νότια Κορέα, αλλά και 44 από την Τουρκία, 12 από την Ινδία, 11 από τη Βραζιλία είναι μερικοί από τους 1.800 περίπου εκθέτες που συμμετέχουν στα φετινά Ποσειδώνια. Οι 269 από αυτούς είναι μεγάλα ναυπηγεία, ενώ στο ρόστερ των συμμετεχόντων βρίσκονται από μεγάλες μεταλλευτικές εταιρείες έως και επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας και λογισμικού και από προμηθευτές εξοπλισμού και οργανισμούς εξαγωγικών πιστώσεων έως αεροπορικές εταιρείες όπως οι China Southern Airlines, Lufthansa, Turkish Airlines και Aegean Airlines. Κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη για όσους γνωρίζουν ότι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή ζώνη «πλοιοκτησίας» στον κόσμο βρίσκεται στο πλέγμα Αθήνας και Πειραιά.

Συμφωνίες

Και συνδέεται στενά με την εθνική ιδιοκτησιακή βάση της, σε αντίθεση με παρεμφερείς πλοιοκτητικές ζώνες, όπως η Σιγκαπούρη και το Λονδίνο, που προσελκύουν πλοιοκτητική βάση προερχόμενη από όλη την υφήλιο. Ετσι, τα Ποσειδώνια αντιμετωπίζονται διεθνώς ως η ιδανική στιγμή για μεγάλες συμφωνίες και νέες συνεργασίες. Είναι χαρακτηριστικό του εύρους των επιχειρηματικών επιδιώξεων πως περισσότεροι από 80 εκθέτες προέρχονται από τον κλάδο της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας, μεταξύ των οποίων οι Microsoft, Vodafone και Cisco.

Τη σπουδαιότητα της έκθεσης για την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα αναδεικνύει, μεταξύ άλλων, και η παρουσία στην τελετή εγκαινίων του γενικού γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) Lim Kitack, ο οποίος θα είναι επίσης κύριος ομιλητής στο TradeWinds Shipowners Forum, που θα διεξαχθεί στις 7 Ιουνίου. Στο επίκεντρο των εργασιών του Forum περιλαμβάνονται οι αγορές νέων και μεταχειρισμένων πλοίων, καθώς και η διάλυση πλοίων, το επενδυτικό κλίμα και η έλλειψη χρηματοδότησης, οι αποτιμήσεις πλοίων, οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι της τεχνολογίας. Μία ημέρα νωρίτερα θα πραγματοποιηθεί το Analyst & Investor Capital Link Shipping Forum, με αντικείμενο τις χρηματοδοτήσεις για τις ναυτιλιακές εταιρείες και με τη συμμετοχή ξένων χρηματοοικονομικών και χρηματοπιστωτικών οίκων, όπως οι ΑBN AMRO, Morgan Stanley, Citi, DNB, DVB Bank, HSH Nordbank AG.

Παρουσίαση θα πραγματοποιήσει υπό την αιγίδα της πρεσβείας των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ελλάδα και το Ελληνο-Aμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με θέμα «Trading in US Waters», με στόχο να βοηθήσει τα ενδιαφερόμενα μέρη της ναυτιλίας να σχηματίσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις απαιτήσεις των ΗΠΑ κατά την προσέγγιση των λιμένων τους. Υπενθυμίζεται ότι o ελληνικός στόλος παραμένει στη λίστα του Qualship 21 των ΗΠΑ, στη Λευκή Λίστα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) και στη Λευκή Λίστα του Paris Memorandum of Understanding, ενώ είναι ένας από τους πιο ασφαλείς στόλους παγκοσμίως, με λιγότερο από 1% μικρά ναυτικά ατυχήματα καταγεγραμμένα για το 2015.

Στο πλαίσιο του συνεδριακού προγράμματος των Ποσειδωνίων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 8 Ιουνίου και το διεθνές συνέδριο «Where is Shipping heading after COP21», που διοργανώνεται από τη HELMEPA, με τη συμμετοχή κορυφαίων εκπροσώπων από τον IMO, την Ε.E. και τις ενώσεις ICS, IACS, INTERTANKO, INTERCARGO και USCG και αντικείμενο την πρόσφατη υιοθέτηση της συμφωνίας του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή. Την ίδια ημέρα πραγματοποιείται από την πρεσβεία της Κορέας, σε συνεργασία με το ΙΟΒΕ, παρουσίαση της ναυπηγικής βιομηχανίας της Κορέας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT