Στην Αθήνα «τα μάτια και τα αυτιά» της Coca – Cola Company στα social media

Στην Αθήνα «τα μάτια και τα αυτιά» της Coca – Cola Company στα social media

2' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τη διείσδυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινότητά μας επιχειρεί να αξιοποιήσει το σύστημα της Coca – Cola, παρακολουθώντας επί 24ώρου βάσεως τις αναφορές στην εταιρεία, τις συνήθειες των καταναλωτών, τις προτιμήσεις τους και αλληλεπιδρώντας με αυτούς. «Τα μάτια και τα αυτιά» της The Coca-Cola Company στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την Κεντρική και τη Νότια Ευρώπη βρίσκονται στην Αθήνα, εδώ όπου από το 2014 λειτουργεί το Consumer Interaction Center (CIC – Κέντρο Αλληλεπίδρασης Καταναλωτών).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το εν λόγω CIC ιδρύθηκε στην Αθήνα, αν και το διεκδικούσαν πέντε ακόμη σημαντικές πόλεις, και συγκεκριμένα το Μιλάνο, η Βαρσοβία, η Βιέννη, το Βουκουρέστι και η Ζυρίχη. «Αυτό δείχνει ότι η εταιρεία εμπιστεύεται το ταλέντο των Ελλήνων», δήλωσε χθες σε εκδήλωση παρουσίασης του CIC η κ. Αναστασία Σιδέρη, διευθύντρια Επικοινωνίας The Coca-Cola Company, με ευθύνη για την Κεντρική και τη Νότια Ευρώπη. Από 1ης Αυγούστου, εξάλλου, το CIC θα χαράσσει την πολιτική της εταιρείας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για τρεις ακόμη χώρες, μεταξύ αυτών και η Ρωσία.

Το εν λόγω CIC απασχολεί 25 άτομα, εκ των οποίων τα 8 στην Αθήνα, με την ομάδα της Αθήνας να περιλαμβάνει όχι μόνον Ελληνες αλλά και έναν Ιταλό και έναν Ρουμάνο, όλοι νεαρής ηλικίας. Ηδη τους τελευταίους δέκα μήνες το CIC είχε από χρήστες στην Ελλάδα 40.000 ανταλλαγές μηνυμάτων, ενώ στις δέκα μεγαλύτερες χώρες που καλύπτει είχε το ίδιο διάστημα 250.000 ανταλλαγές μηνυμάτων.

Τι περιλαμβάνουν τα μηνύματα; Από απορίες για τη σύσταση ενός αναψυκτικού της εταιρείας, έως φωτογραφίες από τις διακοπές ή ακόμη και πιο προσωπικά ζητήματα. «Υπάρχουν άτομα που επικοινωνούν καθημερινά και λένε, για παράδειγμα, ότι θα πάνε για καφέ με φίλους της», ανέφερε ο κ. Γιάννης Περαντάκος, community manager του CIC και, ουσιαστικά, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από τις απαντήσεις της εταιρείας στα μηνύματα που δέχεται στην Ελλάδα. Στόχος του CIC είναι η ενδυνάμωση της σχέσης ανάμεσα στον κάθε καταναλωτή με το σήμα Coca-Cola, αλλά και στον κάθε πολίτη με την εταιρεία, μέσα από συζητήσεις και εμπειρίες που θα τροφοδοτούνται από νέα δεδομένα.

Για την καλύτερη ανταπόκριση σε διάφορα ζητήματα το CIC χρησιμοποιεί ανά αντικείμενο ειδικούς (subject matter experts), έτσι ώστε να απαντά όσο το δυνατόν περισσότερο τεκμηριωμένα, ενώ δεν απαντά όταν το περιεχόμενο των μηνυμάτων είναι υβριστικό ή ρατσιστικό. Μέχρι τώρα, πάντως, δεν έχει αξιολογηθεί η επίδραση του CIC στις πωλήσεις της εταιρείας, χωρίς να αποκλείεται να υπάρχουν κάποια μετρήσιμα αποτελέσματα προς το τέλος του έτους. Η εταιρεία, μάλιστα, μελετά το ενδεχόμενο να παρέχει μέσω του Facebook και του Messenger υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.

Για ποιον λόγο η Coca-Cola έχει επενδύσει στα CIC, καθώς δεν είναι μόνο το κέντρο της Ελλάδας, αλλά υπάρχουν 29 ομάδες σε 46 χώρες; Τα στοιχεία για τη διείσδυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έτσι όπως τα παρουσίασε η κ. Τζίνα Τριακίδου, στέλεχος της ομάδας του CIC στην Αθήνα, είναι εξόχως αποκαλυπτικά: Οι χρήστες του Διαδικτύου ανέρχονται παγκοσμίως σε 3,17 δισ. και στην Ελλάδα σε 3,5 εκατ. Καθημερινά ανταλλάσσονται παγκοσμίως 30 δισ. μηνύματα μέσω του WhatsApp. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ελληνες δαπανούν 78 λεπτά, κατά μέσον όρο, ημερησίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τα συνολικά 180 λεπτά που δαπανούν στο Διαδίκτυο. Επίσης, κάθε λεπτό ανεβαίνουν στο YouTube βίντεο συνολικής διάρκειας 400 ωρών.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή