ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Οκτώ στους δέκα δεν πληρώνουν για online μουσική

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Οι Ευρωπαίοι ακόμη δεν έχουν συνηθίσει να πληρώνουν το διαδικτυακό (online) περιεχόμενο. Ερευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Ευρωβαρόμετρο 437) έδειξε ότι βασικό κριτήριο επιλογής του διαδικτυακού περιεχομένου είναι η χρέωση.

«Οι τέσσερις βασικοί τύποι περιεχομένου (ειδήσεις, μουσική, εικόνες και ταινίες) προσελαύνονται (από τους χρήστες) κυρίως μέσω των δωρεάν υπηρεσιών.

Σχεδόν οκτώ στους 10 ερωτηθέντες (78%) είπαν ότι αξιοποιούν αποκλειστικά ή κυρίως δωρεάν υπηρεσίες μουσικής», αναφέρεται στην έκθεση της έρευνας.

Από αυτούς το 64% κάνει αποκλειστικά χρήση δωρεάν υπηρεσιών και το 14% κάνει χρήση κυρίως δωρεάν υπηρεσιών. Μόλις το 6% κάνει χρήση κυρίως υπηρεσιών με χρέωση και από αυτό οι μισοί δήλωσαν ότι κάνουν αποκλειστικά χρήση υπηρεσιών με χρέωση.

Aντίστοιχα είναι τα ευρήματα και στην πρόσβαση σε ταινίες.

Περίπου το 70% των χρηστών κάνει χρήση δωρεάν υπηρεσιών, ενώ στην ενημέρωση το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο ξεπερνώντας το 87%. Τέλος, εκείνοι που κάνουν χρήση δωρεάν υπηρεσιών εικόνων ανέρχονται στο 85%.

Στην Ελλάδα τα συγκεκριμένα ποσοστά είναι ακόμη μεγαλύτερα. Για παράδειγμα σε ό,τι αφορά την πρόσβαση στις ταινίες, στην Ενωμένη Ευρώπη, η δωρεάν πρόσβαση είναι κυρίαρχη για το 64% των χρηστών. Στην Ελλάδα η δωρεάν πρόσβαση στις ταινίες είναι κυρίαρχη για το 79% των χρηστών. Τα αντίστοιχα ποσοστά για τη μουσική είναι 71% στην Ενωμένη Ευρώπη και 81% για την Ελλάδα.

Το Ευρωβαρόμετρο βασίζεται στις απαντήσεις που έδωσαν περίπου 13.500 ερωτηθέντες από ολόκληρη την Ευρώπη, οι οποίοι είναι από 15 έως 45 ετών και φυσικά κάνουν χρήση online υπηρεσιών. Η έρευνα διεξήχθη στις χώρες-μέλη στα τέλη του περασμένου Μαρτίου.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ