ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα 97,4 εκατ. τα κέρδη της Folli Follie για το α΄ 6μηνο

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στο ύψος των 97,4 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του ομίλου Folli Follie το α΄ εξάμηνο του 2016 έναντι επίσης κερδών ύψους 73,196 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο 2015. Οπως υπογραμμίζεται στην εξαμηνιαία λογιστική κατάσταση της εισηγμένης: «οι αγορές της Ασίας και ο επιχειρηματικός κλάδος του κοσμήματος - αξεσουάρ - ρολόι θα συνεχίσουν να οδηγούν τα αποτελέσματα και τις προοπτικές του ομίλου». Επίσης τονίζεται από τη Folli Follie ότι: «Η ορατότητα σχετικά με τις προοπτικές του κλάδου της αντιπροσώπευσης και διανομής επώνυμων μαρκών, καθώς και των πολυκαταστημάτων παραμένει περιορισμένη, λόγω της επιβολής των κεφαλαιακών ελέγχων και της συνεχόμενης μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των Ελλήνων καταναλωτών από το τρίτο πρόγραμμα που συνομολογήθηκε μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των εταίρων το 2015». Ωστόσο, εκτιμά η διοίκηση ότι: « η κυρίαρχη θέση του ομίλου στην αγορά, η οικονομική ευρωστία καθώς και η όλο και αυξανόμενη δραστηριοποίησή μας σε άλλες αγορές θα έχει θετικό πρόσημο στα μεγέθη των επιχειρηματικών αυτών δραστηριοτήτων». Το α΄ εξάμηνο του 2016, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στο ποσό των 652,7 εκατ. σε σχέση με τον τζίρο των 594,3 εκατ. που είχε πραγματοποιηθεί την αντίστοιχη περίοδο του 2015, αυξημένος κατά 9,8%. Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας, που στο α΄ εξάμηνο του 2016 ανήλθε σε 131,5 εκατ. εκατ. σε σχέση με 113,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, μια αύξηση της τάξεως του 16,2%.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, σχολιάζοντας εξαμηνιαία αποτελέσματα δήλωσε τα εξής: «Το 2016 εξελίσσεται θετικά για τον όμιλό μας. Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος (Brexit, τρομοκρατικές επιθέσεις κ.λπ.) οι επιχειρηματικοί κλάδοι εξακολουθούν και αναπτύσσονται με επιτυχία και να επιδεικνύουν αξιοσημείωτη αντοχή. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος υλοποιεί τον στρατηγικό του σχεδιασμό και προχωράει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες του παγκόσμιου λιανεμπορίου και του νέου καταναλωτή που είναι ενημερωμένος και ο οποίος εναλλάσσεται μεταξύ φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος. Επιπρόσθετα, αναπτύσσει την παρουσία του σε νέες αγορές ενώ επεκτείνει την προϊοντική γκάμα».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ