ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το νέο ALDI είναι «απλό και καλό», όχι μόνο εκπτωτικό

Το μεγαλύτερο εκπτωτικό σούπερ μάρκετ της Γερμανίας επενδύει στη διαφήμιση και αναβαθμίζει το προφίλ του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Το Aldi, το μεγαλύτερο εκπτωτικό σούπερ μάρκετ της Γερμανίας, επενδύει στη διαφήμιση και αναβαθμίζει το προφίλ του.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Deutsche Welle, χρόνια ολόκληρα η στρατηγική του περιοριζόταν στο λιτό ντεκόρ, στα φθηνά και, προς Θεού, όχι επώνυμα προϊόντα.

Οσο για τηλεοπτικές διαφημίσεις, το θέμα ήταν ταμπού. Η Deutsche Welle επισημαίνει ότι όλα αυτά τώρα αλλάζουν.

Βήμα βήμα, όμως, το Aldi αλλάζει τη στρατηγική του. Ξεκίνησε πουλώντας φρέσκα ψωμάκια από αυτόματα μηχανήματα. Αργότερα έβαλε την Coca-Cola στα ράφια του, αλλά δεν περιορίστηκε εκεί. Και άλλες μάρκες, όπως τα Pampers, βρήκαν τη θέση τους. Τώρα μετά τις γνωστές μάρκες σειρά έχουν οι τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Μέχρι σήμερα το Aldi απείχε από τις τηλεοράσεις και τις εφημερίδες. Στο επίκεντρο της πολιτικής του υπήρχε μόνο ένα πράγμα: οι χαμηλές τιμές.

Την ερχόμενη Κυριακή, όμως, το Aldi θα παρουσιάσει την πρώτη του τηλεοπτική διαφήμιση. Κεντρικό σύνθημα είναι: «Aldi. Απλό και καλό». Και είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια εποχή που λείπει ο ελεύθερος χρόνος και τα ψώνια προκαλούν άγχος.

Στο τηλεοπτικό σποτ εμφανίζεται ένα παιδάκι που παραπονιέται στους γονείς του επειδή εκείνοι δεν έχουν χρόνο και τους λέει πως δεν χρειάζονται μεγάλα σούπερ μάρκετ αλλά μικρότερα και πιο εύληπτα όπως το Aldi.

To Aldi ακολουθεί το παράδειγμα του αντιπάλου του, Lidl, το οποίο επενδύει εδώ και καιρό εκατομμύρια στη διαφήμιση και προσπαθεί και αυτό να βελτιώσει την εικόνα του με συνθήματα όπως «Το Lidl αξίζει».

Τηλεοπτικές διαφημίσεις χρησιμοποιούν και άλλα σούπερ μάρκετ, όπως το Edeka και το Rewe, τα οποία ωστόσο δεν είναι discounter.

Σχετικά με το κόστος της διαφήμισης, πάντως, το Aldi σιωπά.

Αν συγκρίνουμε όμως με τις διαφημίσεις του Lidl, πρέπει να ξόδεψε αρκετά χρήματα.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ