ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι εξαγωγές στη Ρωσία είναι ο επόμενος στόχος της εταιρείας Λουξ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Η Ρωσία θα είναι ο επόμενος εξαγωγικός προορισμός για τη βιομηχανία αναψυκτικών Λουξ. Η εν λόγω αγορά παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εταιρεία και ήδη βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις έτσι ώστε στο προσεχές διάστημα να αποκτήσει παρουσία στη μεγάλη αυτή αγορά. Υπενθυμίζεται ότι η αχαϊκή βιομηχανία εξάγει ήδη τα προϊόντα της σε 20 χώρες σε όλο τον κόσμο και δη σε Γερμανία, Καναδά, ΗΠΑ, Ιταλία, Αυστραλία, Κύπρο, Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο, Σκωτία, Ισραήλ, Μάλτα, Παναμά, Ελβετία, Ρουμανία, Κορέα, Αλβανία, Κατάρ, Ντουμπάι, Βέλγιο και Ολλανδία. Σήμερα οι εξαγωγές της Λουξ αποτελούν μόλις το 5% του συνολικού όγκου πωλήσεων, ποσοστό που η εταιρεία θέτει ως στόχο να το διπλασιάσει την επόμενη τριετία.

Την τελευταία οκταετία η Λουξ έχει υλοποιήσει επενδύσεις συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ, με την πλέον πρόσφατη επένδυση σε νέα γραμμή μονάδας παραγωγής να αγγίζει τα 6 εκατ. ευρώ. «Καρπός» των επενδύσεων αυτών αποτελεί και η νέα σειρά αναψυκτικών που τοποθετεί στην αγορά η Λουξ με το σήμα «Plus n’ Light». Πρόκειται για αναψυκτικά που περιέχουν μόνο φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης) και ως εκ τούτου είναι ολιγοθερμιδικά. Τα Λουξ Plus n’ Light κυκλοφορούν για την ώρα σε τρεις γεύσεις (πορτοκαλάδα, λεμονάδα και Λουξ κόλα) σε συσκευασία PET 330 ml και γυάλινη φιάλη 250 ml, ενώ σύντομα θα κυκλοφορήσουν επιπλέον γεύσεις και συσκευασίες.

Η Λουξ το 2015 κατέγραψε πωλήσεις ύψους 30,003 εκατ. ευρώ έναντι 28,619 εκατ. ευρώ το 2014 (+1,384 εκατ. ευρώ ή +5,7%), ενώ τα προ φόρων κέρδη, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, διαμορφώθηκαν σε 3,467 εκατ. ευρώ από 3,1 εκατ. ευρώ κατά την οικονομική χρήση του 2014.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ