Απευθείας τιμολόγηση διαφημιζομένων σε ΜΜΕ

Απευθείας τιμολόγηση διαφημιζομένων σε ΜΜΕ

51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μετατίθεται για άλλη μια φορά η εφαρμογή της διαδικασίας για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Η τροπολογία που κατέθεσε προχθές ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς στη Βουλή, προβλέπει την έναρξη της εφαρμογής της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζομένων την 1η Απριλίου 2017. Η προηγούμενη διάταξη προέβλεπε την εφαρμογή του μέτρου από 1η Οκτωβρίου 2016. Η τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο ενσωμάτωσης Οδηγιών για την ίση μεταχείριση προσώπων στην απασχόληση και στην εργασία.

«Για το χρονικό διάστημα μέχρι τον Απρίλιο 2017, εξακολουθεί να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζομένων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ, καθώς και η δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρείες που μεσολαβούν» σημειώνεται στην Εκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. Παράλληλα, στην Αιτιολογική Εκθεση της εν λόγω τροπολογίας αναφέρεται πως «η παράταση κρίνεται αναγκαία επειδή οι προθεσμίες, παρά τις παρατάσεις που δόθηκαν, έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα και είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου “Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου”».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή