ΕΤΙΚΕΤΕΣ: BMW

Μία από αυτή είχε την ευκαιρία να έχει στο γκαράζ της η «Κ» και είναι η BMW 740e iPerformance. Η ισχύς προέρχεται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα τελευταίας γενιάς με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα. Και οι δύο μαζί παράγουν 326 ίππους και 500 Nm ροπής. Αναλυτικότερα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 258 ίππους και 400 Nm ροπής μόλις από τις 1.550 rpm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 113 ίππων και 250 Nm προσφέρει στο σύνολο μια εκρηκτική επιτάχυνση. Η άμεση απόκριση σε κάθε κίνηση του γκαζιού και η σταθερά υψηλή ροπή επιτρέπουν στην BMW 740e iPerformance να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,4 sec.
 
TOY ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
 
Η νέα BMW 740e iPerformance πετυχαίνει μέση κατανάλωση περίπου 2,0 lt/100 km και εκπομπές CO2 45g/km. Η υβριδική 7άρα λειτουργεί ως τετρακίνητη και αυτό χάρη στο ευφυές σύστημα τετρακίνησης που κατανέμει τη συνδυασμένη ισχύ του κινητήρα καύσης και του ηλεκτροκινητήρα μόνιμα και ανάλογα με τις απαιτήσεις στους εμπρός και πίσω τροχούς.
 
Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα για να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης. Στην υβριδική λειτουργία AUTO eDRIVE, η διαχείριση ενέργειας εξασφαλίζει τη συνεργασία κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη απόδοση και επιδόσεις. Η στρατηγική λειτουργίας έχει την ηλεκτροκίνηση ως προεπιλογή στις χαμηλές και μέτριες στροφές ώστε να αξιοποιούνται τα πλεονεκτήματα των τοπικά μηδενικών ρύπων στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Ο κινητήρας καύσης ενεργοποιείται μόνο σε ταχύτητες από 80 km/h ή σε έντονη επιτάχυνση.
 
Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία MAX eDRIVE πιέζοντας ένα μπουτόν. Σε αυτή τη ρύθμιση, το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, αν και ο κινητήρας καύσης μπορεί να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πιέζοντας τέρμα το γκάζι μέσω του kickdown. Στη ρύθμιση MAX eDRIVE, οι εκδόσεις BMW iPerformance της νέας BMW Σειράς 7 έχουν τελική ταχύτητα με ηλεκτρική λειτουργία 140 km/h. Η ρύθμιση Ελέγχου Μπαταρίας (Battery Control) επιτρέπει τη μηχανική φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης. Ο οδηγός μπορεί να εισάγει μία επιθυμητή τιμή μεταξύ 30 και 100% της μέγιστης φόρτισης, η οποία στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμη για πλήρως ηλεκτρική οδήγηση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Για παράδειγμα, το επίπεδο ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να διατηρείται ή ακόμα και να αυξάνεται στον αυτοκινητόδρομο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια για οδήγηση μηδενικών ρύπων στην πόλη.
 
Η εξέχουσα εμπειρία της εταιρείας στον τομέα των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης αντανακλάται όχι μόνο στις εξαιρετικές επιδόσεις των ηλεκτροκινητήρων και τις μπαταρίες υψηλής τάσης αλλά και στις αποδοτικές μεθόδους παραγωγής. Με ένα ευφυές αρθρωτό σύστημα για την τεχνολογία eDrive και μία ευέλικτη φιλοσοφία παραγωγής το BMW Group ανταποκρίνεται γρήγορα και με ακρίβεια στις απαιτήσεις των πελατών από όλο τον κόσμο.
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ