Οδηγούμε το νέο Nissan Micra στην Κροατία

Οδηγούμε το νέο Nissan Micra στην Κροατία

2' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αποστολή στο ΝΤΟΥΜΠΡΟΒΝΙΚ

Ενα μεγάλο μέρος του ελληνικού κοινού αδημονεί για το λανσάρισμά του και στη χώρα μας για να το γνωρίσει από κοντά, μιας και στην ελληνική έκθεση αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016» δεν πρόλαβε να το χαρεί όσο θα ήθελε. Mε την υπόσχεση ότι θα φτάσει στην ελληνική αγορά σε προσιτή τιμή, αφήνει πολλά χαρούμενα πρόσωπα να περιμένουν τον Απρίλιο, λίγο μετά το Πάσχα.

TOY ΑΡΗ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Η 5η γενιά του Nissan Micra είναι γεγονός και η «Καθημερινή» βρέθηκε στην Κροατία και συγκεκριμένα στο Ντουμπρόβνικ για να οδηγήσει το ολοκαίνουργιο ιαπωνικό μοντέλο. Στη διάθεσή μας είχαμε το βενζινοκίνητο 900 κ.εκ. και το diesel με τον γνώριμο 1,5 λτ. του ομίλου. Εξωτερικά, η σχεδίαση του νέου Micra είναι αρκετά προχωρημένη, χωρίς να ξεφεύγει από τα υπόλοιπα «αδέρφια» του. Οι σπορ γραμμές και το επιθετικό look είναι απολύτως εμφανή. Οι ειδικοί της Nissan ήθελαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που θα ξεχωρίσει, ενώ ο στόχος είναι να αγγίξουν την κορυφή στην κατηγορία του.

Στο εσωτερικό υπάρχουν υψηλής ποιότητας υλικά και η συναρμογή είναι προσεγμένη, ενώ δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε την κορυφαία ποιότητα ήχου που μπορεί να προσφέρει το ηχοσύστημα του νέου Micra. Τα «έξυπνα» ηχεία BOSE που βρίσκονται στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων εκτοξεύουν την απόλαυση σε υψηλότερα επίπεδα. Ο χώρος είναι επαρκέστατος για ένα αυτοκίνητο μόλις 3,99 μέτρα μήκους, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λίτρα. Δεν θα ήταν υπερβολή λοιπόν να γράψουμε ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως αυτοκίνητο πόλης, αλλά και ως οικογενειακό.

Στον δρόμο καταλαβαίνεις αμέσως ότι έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που… πατάει καλά στην άσφαλτο. Η εξαιρετική πληροφόρηση από το τιμόνι είναι για… σεμινάρια, ενώ ο θόρυβος είναι άφαντος κατά τις μικρές αποδράσεις που κάναμε στους δρόμους της Κροατίας. Υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP), του συστήματος περιορισμού υποστροφής (Intelligent Trace Control) και του περιορισμού κινήσεων του αμαξώματος κατά τον διαμήκη άξονα (Intelligent Ride Control). Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ενώ σε ακριβότερες εξοπλιστικές εκδόσεις υπάρχουν τα συστήματα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η αναγνώριση πεζών, η προειδοποίηση εμποδίου στο τυφλό σημείο και η ενημέρωση του οδηγού για τα σήματα κυκλοφορίας. Επίσης, προσφέρεται και το σύστημα Around View Monitor, το οποίο παρέχει μια περιφερειακή εικονική κάλυψη γύρω από το αυτοκίνητο χάρη στις κάμερες.

Οι 90 ίπποι, για τον 0,9 λίτρων βενζίνης και 1,5 λίτρων diesel, δεν «πεινάνε» σχεδόν καθόλου, μιας και η κατανάλωση στην πρώτη περίπτωση κυμάνθηκε στα 6 λίτρα και στη δεύτερη στα 5 λίτρα. Στην Ελλάδα θα εισαχθεί και η έκδοση βενζίνης 1.0 λίτρου με 73 ίππους, που θα είναι και η πιο προσιτή, ενώ σύντομα θα υπάρξει και η έκδοση 1.2 με 120 ίππους όπως και ηλεκτρική.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή