H Marriott International «ψηφίζει» Ελλάδα

H Marriott International «ψηφίζει» Ελλάδα

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε 15 αναμένεται να φθάσει ο αριθμός των ξενοδοχείων με τα σήματα της Marriott International στη χώρα μας το 2018. Αυτό αναφέρει στην «Κ» ο περιφερειακός διευθυντής της Marriott International σε Ελλάδα και Κύπρο, Τιμ Ανανιάδης, επισημαίνοντας ότι στόχος της αλυσίδας είναι έως το 2018 να διαθέσει τα ξενοδοχειακά της σήματα σε, τουλάχιστον, ακόμη 4 ξενοδοχεία στο κέντρο και στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας.

Αυτή τη στιγμή, στο τελικό στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις για τη διάθεση των σημάτων της Marriott International σε δύο ξενοδοχεία στο κέντρο της πρωτεύουσας. Παράλληλα έχει ανακοινωθεί η συμφωνία της διεθνούς αλυσίδας με τα ξενοδοχεία Χανδρή. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, το ξενοδοχείο Μetropolitan στη λεωφόρο Συγγρού θα μετονομασθεί από το 2018 σε Athens Marriott.

Η παρουσία της Marriott International στην Ελλάδα σήμερα αφορά τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη, δύο ξενοδοχεία στην Αθήνα, δύο στη Σαντορίνη, δύο στην Πελοπόννησο από ένα σε Ρόδο και Μύκονο. Στα παραπάνω 11 ξενοδοχεία περιλαμβάνονται και αυτά της Starwood Ηotels and Resorts Worldwide. Η τελευταία εξαγοράστηκε από τη Marriott International, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες στον κόσμο, με περισσότερα από 5.700 ξενοδοχεία και 1,1 εκατ. δωμάτια σε περισσότερες από 110 χώρες. Αυτή η περίοδος είναι μεταβατική, στο πλαίσιο της ενοποίησης των τμημάτων των δύο αλυσίδων σε διεθνές επίπεδο. Με το κλείσιμο των γραφείων της Starwood στη Γηραιά Ηπειρο, τα ευρωπαϊκά «στρατηγεία» του ενοποιημένου ξενοδοχειακού ομίλου θα βρίσκονται από τις αρχές Απριλίου στο Λονδίνο και στη Φρανκφούρτη. Ο αριθμός των «πιστών» πελατών του ενοποιημένου ομίλου θα ανέλθει παγκοσμίως στον αριθμό ρεκόρ των 100 εκατομμυρίων.

Ο κ. Ανανιάδης εκτιμά, με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, ότι το 2017 θα είναι θετική χρονιά για τα ξενοδοχεία που βρίσκονται υπό τα ξενοδοχειακά σήματα της Marriott International στην Ελλάδα. Ειδικότερα, για τα δύο ξενοδοχεία της Αθήνας, «Μεγάλη Βρεταννία» και Κing George, αναφέρει ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους είναι από τα καλύτερα των τελευταίων 10 ετών. Επίσης, ανοδικά κινούνται οι κρατήσεις για τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο των αλυσίδων στα νησιά αλλά και για τα δύο ξενοδοχεία στο Costa Navarino.

Για την αγορά των ΗΠΑ προβλέπει ότι θα υπερκαλυφθεί η πτώση που θα προκύψει φέτος από τη μείωση της δραστηριότητας της κρουαζιέρας. Επιπλέον, αυξημένο είναι το ενδιαφέρον για τη διοργάνωση εταιρικών συνεδρίων και ταξιδιών κινήτρων από το εξωτερικό. Το ενδιαφέρον καταγράφεται από παραδοσιακές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Μέση Ανατολή, αλλά και από νέες αγορές, όπως το Μεξικό και η Σιγκαπούρη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή