Αύξηση εσόδων κερδών και πελατών για την Play του ομίλου Γερμανού

Αύξηση εσόδων κερδών και πελατών για την Play του ομίλου Γερμανού

2' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Θετικά εξελίχθηκε η περασμένη χρονιά για την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Play στην Πολωνία. Η εταιρεία, συμφερόντων του Ελληνα επιχειρηματία Πάνου Γερμανού, παρουσίασε αύξηση εσόδων, κερδών και πελατών. Επίσης διεύρυνε το μερίδιο αγοράς της, εδραιώνοντας τη δεύτερη θέση στην αγορά κινητής τηλεφωνίας της Πολωνίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα λειτουργικά έσοδα της επιχείρησης ανήλθαν σε 1,38 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 12,5% σε σχέση με το 2015. Η προσαρμοσμένη λειτουργική κερδοφορία της εταιρείας διευρύνθηκε κατά 14% φτάνοντας τα 0,46 δισ. ευρώ, ενώ η συνολική βάση πελατών έφτασε τα 14,41 εκατομμύρια, σημειώνοντας μικρή αύξηση κατά 1,9% σε ετήσια βάση. Κέρδισε, τέλος, μερίδιο αγοράς, αφού αυτό διαμορφώθηκε σε 26,3%, ήταν δηλαδή αυξημένο κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες.

Η εταιρεία φαίνεται ότι βελτίωσε όλους τους ποιοτικούς δείκτες της. Για παράδειγμα, οι συνδρομητές συμβολαίου ανήλθαν στο 58,0% της πελατειακής βάσης της, ποσοστό αυξημένο κατά οκτώ ποσοστιαίες μονάδες από το αντίστοιχο στα τέλη του 2015. Προς την κατεύθυνση αυτή, φέρεται να συνέβαλε ο εκσυγχρονισμός του τηλεπικοινωνιακού δικτύου της επιχείρησης, αλλά και οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που προσφέρει στους πελάτες της. Ειδικότερα, πέρυσι η εταιρεία πρόσθεσε υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης –τις ονομάζει Play Now– ενώ φέτος πρόσθεσε νέο περιεχόμενο μέσω της συνεργασίας της με την εταιρεία Tidal. Με τη συγκεκριμένη συνεργασία, οι πελάτες της Play αποκτούν πρόσβαση σε μουσικό περιεχόμενο υψηλής πιστότητας (high definition). H υπηρεσία παρέχεται για περιορισμένη χρήση δωρεάν και στη συνέχεια οι χρήστες καλούνται να δίνουν συνδρομή. Ακολουθείται κι εδώ το μοντέλο των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης Play Now. H εταιρεία αναφέρει μέχρι σήμερα 1,3 εκατ. συνδέσεις παροχής υπηρεσιών Tidal.

Σε ό,τι αφορά τον εκσυγχρονισμό του δικτύου, η Play επενδύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου 4G LTE, το οποίο στο τέλος του 2016 πρόσφερε κάλυψη στο 92,1% του πληθυσμού και σύντομα θα ανέλθει στο 100%.

Τέλος, φέρεται να έχει διευρύνει την προϊοντική γκάμα στα καταστήματα Play, τα οποία προσφέρουν εκτός από smartphones, tablets, notebooks, συσκευές πρόσβασης δεδομένων. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πελάτες της επιχείρησης μπορούν να βρουν στα καταστήματα της εταιρείας περισσότερες από 320 επιλογές σε συσκευές μεγάλων κατασκευαστών, όπως Samsung, Apple, Nokia, HTC, Sony κ.ά.

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος με τις επιδόσεις την περασμένη χρονιά εμφανίσθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Play, Γιόργκεν Τζένσεν. «Σημειώσαμε διψήφια αύξηση στους βασικούς χρηματοοικονομικούς δείκτες», είπε, προσθέτοντας ότι προς την κατεύθυνση αυτή καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισαν οι διπλές προσφορές (double play) που έφερε πέρυσι η εταιρεία. Από την άλλη πλευρά, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Olympia, Κώστας Καραφωτάκης, ανέφερε ότι οι ισχυρές επιδόσεις της μεγαλύτερης θυγατρικής του ομίλου συνεχίζονται δυναμικά, και «αυτό οφείλεται τόσο στις επενδύσεις που κάνουμε σε τεχνολογία και υποδομές δικτύου, όσο και στο πολύ δυνατό management της εταιρείας μας». Η Olympia είναι η εταιρεία συμμετοχών του επιχειρηματία Π. Γερμανού, με την οποία ελέγχεται, εκτός από την Play, η Public, η Sunlight, η Westnet και άλλες επιχειρήσεις.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή