ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ

Πρόσωπα

Δύο μήνες μετά το φιάσκο στην τελετή απονομής των Οσκαρ και το λάθος με την ανακοίνωση του βραβείου για την καλύτερη ταινία, η Φέι Νταναγουέι (φωτ.) που είχε αναλάβει την απονομή του Οσκαρ μαζί με τον Γουόρεν Μπίτι, δήλωσε ότι νιώθει ενοχές για ό,τι έγινε. «Επρεπε να έχω δει το όνομα της Εμα Στόουν πρώτο πρώτο στην κάρτα», είπε η διάσημη ηθοποιός μιλώντας στον δημοσιογράφο Λέστερ Χολτ και το NBC. Η Νταναγουέι και ο Μπίτι ανακοίνωσαν ότι νικητής ήταν το La La Land, ενώ στην πραγματικότητα ήταν το Moonlight. Ευτυχώς, μετά τη μικρή παγωμάρα των διοργανωτών οι ψυχραιμότεροι ανέλαβαν να διορθώσουν το λάθος.

(...) «Whitney: Can I Be Me? » είναι ο τίτλος του ντοκιμαντέρ του Nικ Μπρούμφιλντ γύρω από τη ζωή και την καριέρα της Γουίτνεϊ Χιούστον που κάνει πρεμιέρα τις επόμενες μέρες στο κινηματογραφικό φεστιβάλ Tribeca. Και όπως εξηγεί σε συνέντευξή του ο σκηνοθέτης, θέτει στο επίκεντρο κατά πόσον η διάσημη τραγουδίστρια που πέθανε πρόωρα είχε τον έλεγχο της ζωής της. Σύμφωνα με τον Μπρούμφιλντ, η ίδια συχνά αναρωτιόταν κατά πόσον μπορεί να είναι ο εαυτός της.

(...) «Εχω δουλέψει πολύ σκληρά, για πολλά χρόνια, και έχω εμπιστευθεί ανθρώπους που με τη σειρά τους με απογοήτευσαν», δήλωσε στην εφημερίδα Wall Street Journal ο Τζόνι Ντεπ. Είναι η πρώτη φορά που ο γνωστός ηθοποιός τοποθετείται σχετικά με τα οικονομικά του μπλεξίματα και τα χρέη του που είχαν αποδοθεί σύμφωνα με δημοσιεύματα στη σπάταλη ζωή του. Αναφορικά με τις τρελές σπατάλες για τις οποίες τον είχαν κατηγορήσει αναρωτήθηκε «αν ήμουν τόσο εκτός ελέγχου γιατί δεν με απέρριψαν ως πελάτη;». Οσον αφορά τις αγοραστικές συνήθειες πάντως ήταν απόλυτος: «Είναι δικά μου λεφτά και αν θέλω να αγοράζω 15.000 κουτιά βαμβάκι τη μέρα, είναι δικό μου θέμα».

(...) «Μόνο εγώ μπορώ να αφηγηθώ την ιστορία μου. Οποιοσδήποτε άλλος προσπαθήσει είναι τσαρλατάνος και ανόητος». Αυτή ήταν η απάντηση της Μαντόνα στα δημοσιεύματα σχετικά με την προετοιμασία μιας ταινίας από την εταιρεία Universal που θα εστιάζει στα πρώτα της βήματα στη Νέα Υόρκη στις αρχές της δεκαετίας του ’80.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ