ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Folli Follie θα εκδώσει μετατρέψιμο ομολογιακό έως του ποσού των 300 εκατ.

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου μετατρέψιμου έως του ποσού των 300 εκατ. ευρώ ενέκρινε η ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων της Folli Follie που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή, 30 Ιουνίου 2017. Oπως τόνισαν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εισηγμένης, «τα νέα κεφάλαια θα διατεθούν για την αναχρηματοδότηση του δανεισμού του ομίλου, δεδομένου ότι υφίσταται ένα ομολογιακό ύψους 250 εκατ. ευρώ που λήγει στα μέσα του 2019», ενώ η διοίκηση ζήτησε από τους μετόχους εκ των προτέρων την έγκρισή τους, ώστε να είναι προετοιμασμένη μέσα στο επόμενο διάστημα, εφόσον υπάρξει η δυνατότητα νέας έκδοσης με ευνοϊκούς όρους. Σημειώνεται ότι το υφιστάμενο ομολογιακό εκδόθηκε το 2014, σε μια ευνοϊκή συγκυρία με επιτόκιο 1,7% στη διεθνή αγορά. Ταυτόχρονα η ετήσια γενική συνέλευση ενέκρινε πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών και προσδιόρισε την κατώτερη τιμή αγοράς στο ποσό των 5 ευρώ και της ανώτερης στο ποσό των 50 ευρώ. Ακόμη, η γενική συνέλευση της Folli Follie ενέκρινε την πρόταση της διοίκησης για μη διανομή μερίσματος για τη χρήση του 2016.

Στη διάρκεια της ομιλίας του ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Τζώρτζης Κουτσολιούτσος υπογράμμισε ότι «το α΄ τρίμηνο του 2017 υπήρξε το χειρότερο από την έναρξη της επταετούς κρίσης», περιγράφοντας συνοπτικά τις δυσκολίες στην εγχώρια αγορά. Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι το β΄ τρίμηνο της χρονιάς εμφανίζει θετικές ενδείξεις, τις οποίες απέδωσε στο τουριστικό ρεύμα αλλά και στη διάρθρωση του δικτύου του ομίλου, που έχει στρατηγικά τοποθετηθεί σε αγορές ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες της χώρας.

Πέρα από την εκμετάλλευση του ισχυρού τουριστικού ρεύματος, η εταιρεία συνεπώς επενδύει στον μετασχηματισμό της, ώστε να ανταποκριθεί στις νέες καταναλωτικές ανάγκες. Ο κ. Κουτσολιούτσος έχει θέσει ως στόχο την προώθηση του online και mobile καναλιού, έτσι ώστε σε βάθος χρόνου αυτό να φέρνει το 30% των πωλήσεων του ομίλου. Σ’ αυτό το πλαίσιο, ανέφερε ότι επενδύονται ποσά για την ισχυροποίηση της παρουσίας του ομίλου στο ψηφιακό λιανικό κανάλι, καταγράφοντας ήδη υψηλές επιδόσεις στο online κατάστημα του Factory Outlet.

Παραλλήλως, όμως, σχεδιάζονται νέα λιανικά concepts, όπως το πρόσφατο Sport Loft, το οποίο συγκεντρώνει high end αθλητικά είδη.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ