ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Toyota

Καρδιά: 1.496 κ.εκ. βενζίνη 111PS & 136Nm (από 4.400 σ.α.λ.)

Μετάδοση: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων

Κατανάλωση: 5 λτ/100 χλμ. (Εμείς είδαμε 6,7 - 7)

Τα συνΕίναι best seller και αυτό κάτι σημαίνει! Έγινε πιο όμορφο και ευχάριστο, ενώ δεν θα βρεις κάτι να σε ενοχλήσει πραγματικά. Μόλις από τη βασική του έκδοση, η Toyota προσφέρει στάνταρ το πακέτο ασφάλειας Toyota Sense, που βρίσκεις κυρίως σε μεγαλύτερες κατηγορίες και… τα πληρώνεις και επιπλέον. Όσο και πίεση να δέχτηκε στο γκάζι, το trip computer δεν έδειξε σοκαριστική τιμή. Ακόμα, η τιμή εκκίνησης είναι δελεαστική!

Τα μείονΤο ότι ο 1,5 αντικατέστησε τον 1,33, δεν είχε και ιδιαίτερο νόημα, αφού όλοι περίμεναν την προσθήκη ενός turbo κινητήρα στη μηχανολογική γκάμα. Έτσι, δεν έχεις τη ροπή που συναντάς σε turbάτα αυτοκίνητα. Επίσης, ο χώρος αποσκευών φτάνει σχεδόν τα 300 λίτρα, σε αντίθεση με τον φρέσκο ανταγωνισμό του που ξεπερνούν κατά πολύ αυτή την τιμή.

Στον δρόμο: Είναι ένα αυτοκίνητο που σου εμπνέει εμπιστοσύνη, όχι όμως αν το παρακάνεις. Σε αυτή την περίπτωση σε επαναφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που κάθονται από πάνω σου σαν άγρυπνος φρουρός.

Τιμή: 12.000 ευρώ (15.190 το αυτοκίνητο δοκιμής)

Γιατί να το πάρω: Είναι Toyota, συνώνυμο της αξιοπιστίας και η τιμή άκρως προκλητική.

Για περισσότερα ΔΕΣ ΕΔΩ: Νέο Toyota Yaris

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ