ΠΟΛΙΤΙΚΗ

32,4 εκατ. ευρώ διεκδικεί το Star από το Δημόσιο

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΛΑΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Αγωγή κατά του Δημοσίου κατέθεσε χθες ο τηλεοπτικός σταθμός Star, αξιώνοντας αποζημίωση 32,4 εκατ. ευρώ από τη ζημία που υποστηρίζει ότι υπέστη λόγω «της παράνομης μη αδειοδότησής του στον περυσινό διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες». Το ενδιαφέρον στην αγωγή είναι ότι στρέφεται και προσωπικά κατά των υπουργών κ. Ν. Παππά και Ευκλ. Τσακαλώτου, όπως και του γ.γ. Ενημέρωσης κ. Λευτ. Κρέτσου, περιγράφοντάς τους ως υπευθύνους της ζημίας.

Οπως χαρακτηριστικά υποστηρίζει το Star, εξαιτίας της μη αδειοδότησής του έχασε αρκετά τηλεοπτικά προγράμματα για τα οποία είχε κλείσει συμφωνίες και υπέστη τεράστια ζημία από διαφυγόντα έσοδα, ενώ επιπλέον αξιώνει να του επιστραφούν οι περίπου 300.000 ευρώ που κατέβαλε ως έξοδα του φακέλου για να συμμετάσχει στον διαγωνισμό, αλλά και 100.000 ευρώ για την ηθική βλάβη που ισχυρίζεται ότι υπέστη από φράσεις κυβερνητικών στελεχών, όπως «αεροπειρατεία καναλαρχών» κ.λπ.

Ο αρμόδιος υπουργός Ν. Παππάς όχι μόνον απάντησε αμέσως στο Star, αλλά επέλεξε να ειρωνευθεί τη διοίκηση του σταθμού. «Το Star έχασε το Survivor και ζητάει αποζημίωση 32 εκατ. ευρώ. Να απευθυνθεί στο ταμείο απόρων, παρανόμων καναλαρχών και αποτυχημένων μάνατζερ», έγραψε στο twitter ο κ. Παππάς, ενώ λίγο αργότερα το υπουργείο του εξέδωσε και ανακοίνωση, επιδιώκοντας να εμπλέξει και τη Ν.Δ. στις παρενέργειες που φαίνεται να έχει το φιάσκο του περυσινού διαγωνισμού. Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση τίθεται το ρητορικό ερώτημα «αν μπορεί ένας τηλεοπτικός σταθμός που επί σειρά ετών εκπέμπει χωρίς νόμιμη άδεια, να ζητάει αποζημίωση για τη διεξαγωγή του πρώτου –μετά 30 χρόνια– διαγωνισμού», ενώ Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ προκαλούνται ευθέως να πάρουν θέση για την αγωγή του Star. Πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι παράγοντες της τηλεοπτικής αγοράς δεν απέκλειαν χθες η εν λόγω αγωγή να μην είναι η μόνη που θα δεχθεί το Δημόσιο. Οχι μόνο για διαφυγόντα κέρδη αλλά και γιατί η βούληση της κυβέρνησης να τιμολογήσει τις 7 νέες άδειες όσο ακριβώς κόστισαν πέρυσι οι 4 χαρακτηρίζεται εντελώς αυθαίρετη. Tο επιχείρημα που ακούγεται είναι απλό και αυτονόητο: Aν πέρυσι οι οκτώ διαγωνιζόμενοι καναλάρχες γνώριζαν ότι διεκδικούν επτά και όχι τέσσερα κανάλια, προφανώς θα έδιναν πολύ χαμηλότερες προσφορές για να τα αποκτήσουν ξέροντας ότι μόνον ένας θα έμενε άνευ αδείας.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ