ΕΛΛΑΔΑ

Η καινοτομία και οι νέες γεύσεις αποδίδουν στην αγορά παγωτού

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Ξένη δημοσίευση

Το παγωτό είναι μια μικρή αφορμή για να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα. Μια γλυκιά απόδραση που πολλοί σκέφτονται ότι μπορεί να επιβαρύνει την διατροφή μας με θερμίδες που μπορούμε να αποφύγουμε. Τα δεδομένα, όμως, έχουν αλλάξει. Εταιρείες όπως η FRONERI, δημιουργούν γευστικές προτάσεις που και γευστικές είναι αλλά που με καινοτόμες λύσεις διατηρούν ένα ισορροπημένο θερμιδικό αποτύπωμα.

Η αγορά παγωτού αντιμετωπίζει δυσκολίες που σχετίζονται με την οικονομική πραγματικότητα της χώρας. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν το σωστό μείγμα καλών τιμών, καινοτόμων προϊόντων με σωστές πρώτες ύλες.

«Η αγορά παγωτού είναι δυναμική και αφορά στις δυνατότητες και την επιθυμία του καταναλωτή, καθώς αποτελεί ευκαιρία για μια «απόδραση» ή ακόμα καλύτερα, αποτελεί μια καθημερινή αφορμή απόλαυσης. Ως εκ τούτου, σε μια πραγματικότητα που, όπως και οι επίσημες έρευνες δείχνουν, η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών βαίνει μειούμενη, η αγορά παγωτού, το 2016, κινήθηκε ελαφρώς πτωτικά. Επέδειξε ωστόσο αξιοσημείωτες αντοχές σε μια σειρά από αρνητικούς παράγοντες, όπως η κατάρρευση ενός μεγάλου και παραδοσιακού retailer, όσο και στην αύξηση του ΦΠΑ, από 13% το 2015 σε 24% το 2016. Για το φετινό καλοκαίρι είμαστε αισιόδοξοι κυρίως για τα νέα λανσαρίσματα που νομίζουμε ότι θα γίνουν θετικά αποδεκτά από το καταναλωτικό κοινό», σχολιάζει η Διεύθυνση Marketing Froneri Hellas Ice Cream S.A.

Στο προσκήνιο βρίσκονται και τα σύγχρονα διατροφικά trends και η τάση του fitness & health δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την αγορά των παγωτών. Στο ίδιο πλαίσιο, η στροφή των καταναλωτών σε μια πιο υγιεινή διατροφή. Για αυτό ακριβώς το λόγο οι εταιρείες επενδύουν σε προϊόντα που ο παράγοντας απόλαυση δεν ακυρώνεται από μία μη ισορροπημένη χρήση πρώτων υλών.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ