Αύξηση ζημιών για τη Frigoglass το πρώτο εξάμηνο

Αύξηση ζημιών για τη Frigoglass το πρώτο εξάμηνο

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Aυξήθηκαν οι ζημίες της εισηγμένης Frigoglass το α΄ εξάμηνο του 2017 και ανήλθαν στα 36,871 εκατ. ευρώ έναντι επίσης ζημιών 25,128 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Σε χθεσινή ανακοίνωση της εισηγμένης τονίζεται ότι, μετά τη δικαστική επικύρωση του σχεδίου συνδιαλλαγής με τους πιστωτές, η κεφαλαιακή αναδιάρθρωση αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του ερχόμενου Οκτωβρίου. Οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου το φετινό εξάμηνο μειώθηκαν κατά 10,1% και ανήλθαν στα 215,432 εκατ. ευρώ, από ενοποιημένες πωλήσεις 239,699 εκατ. ευρώ στο α΄ εξάμηνο του προηγουμένου έτους.

Οπως υπογραμμίζει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, στο β΄ τρίμηνο (Απρίλιος-Ιούνιος) του 2017 παρατηρήθηκε βελτίωση του περιθωρίου της λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) λόγω του ευνοϊκότερου μείγματος πωλήσεων στον κλάδο επαγγελματικής ψύξης, των αυξήσεων τιμών στον κλάδο υαλουργίας στη Νιγηρία και της μείωσης των λειτουργικών εξόδων.

Επίσης σημειώθηκε σημαντική αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη λόγω αυξημένης ζήτησης από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola.

Σχολιάζοντας τα εξαμηνιαία αποτελέσματα της Frigoglass, ο κ. Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος, τόνισε: «Η ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο επαγγελματικής ψύξης συνεχίστηκε στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές μας, με αποτέλεσμα να καταγράφεται ένα ευνοϊκό μείγμα πωλήσεων. Η επίδοση του κλάδου υαλουργίας στη Νιγηρία υπεραντιστάθμισε τη δυσμενή επίπτωση στο περιθώριο κέρδους από τη μείωση των πωλήσεων στη Frigoglass Jebel Ali». Σχετικά με τις προοπτικές για το υπόλοιπο μισό της χρονιάς, ο κ. Μαμουλής υπογράμμισε: «Θα παραμείνουμε προσηλωμένοι στην αξιοποίηση της δυναμικής που έχουμε δημιουργήσει μέσω της καινοτόμου σειράς ICOOL και της ολοκληρωμένης λύσης παροχής υπηρεσιών (service) με τους πελάτες μας ώστε να αποκτήσουμε κερδοφόρα μερίδια αγοράς.

Θα συνεχίσουμε, επίσης, να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες μείωσης κόστους, αυξάνοντας την αποδοτικότητά μας με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας μας».

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Frigoglass είναι στρατηγικός εταίρος των πιο γνωστών εταιρειών αναψυκτικών και ποτών σε ολόκληρο τον κόσμο. Η εταιρεία είναι σημαντικός παραγωγός σε παγκόσμιο επίπεδο της αγοράς επαγγελματικών ψυγείων (ICM) και είναι ο βασικός προμηθευτής στον τομέα γυάλινης συσκευασίας στις αγορές υψηλής ανάπτυξης της Δυτικής Αφρικής.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή