LIFESTYLE

Ασκήσεις για δυνατούς ώμους που θα απογειώσουν το σώμα σου!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Οι ώμοι είναι μια μυϊκή ομάδα που αν τη γυμνάσεις σωστά, μπορεί να απογειώσει τις γραμμές σου. Επιπλέον, οι δυνατοί ώμοι αναδεικνύουν τέλεια το σώμα σου, διότι κάνουν την μέση να φαίνεται πιο λεπτή, τα χέρια πιο γραμμωμένα και την πλάτη σμιλεμένη και λεία. Ποιες είναι όμως οι αποτελεσματικότερες ασκήσεις για τους ώμους; Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα από το σπίτι σου, καθώς το μόνο που θα χρειαστείς είναι δύο βαράκια:

1. Ξάπλωσε ανάσκελα σε ένα στρώμα. Κράτησε τα πόδια σου λυγισμένα και τα χέρια σου στην ευθεία πάνω από το στήθος σου, κρατώντας μόνο στο ένα χέρι βαράκι. Η μόνη κίνηση που πρέπει να κάνεις εδώ, είναι έχοντας τα χέρια σου ελαφρώς λυγισμένα, να τα ανοίγεις προς το πλάι μέχρι λίγο πριν ακουμπήσουν στο πάτωμα. Στη συνέχεια φέρε τα χέρια σου στην αρχική τους θέση και πέρασε το βαράκι στο άλλο χέρι. Όταν κάνεις και το δεύτερο χέρι θα έχεις ολοκληρώσει μία επανάληψη.
Στόχευσε σε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.

2. Σε όρθια θέση, με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα στο άνοιγμα της λεκάνης και τα βαράκια στο πλάι των μοιρών, κάνε έκταση μέχρι το ύψος των ώμων και έπειτα πάλι κάτω. Κράτα τον ρυθμό σε χαμηλά επίπεδα και πρόσεξε πάντα οι αγκώνες σου να σηκώνονται πάνω από τους καρπούς. Όταν οι καρποί κοιτούν προς τα πάνω κατά την εκτέλεση το βάρος πέφτει στο πρόσθιο μέρος του ώμου σε αντίθεση με την σωστή εκτέλεση που στοχεύει στην πλάγια μοίρα. Δοκίμασε 10-15 επαναλήψεις για 3 σετ.

3. Για αυτή εδώ την άσκηση θα χρειαστείς μόνο έναν αλτήρα αλλά πιο βαρύ αυτή τη φορά. Το σώμα σου θα πρέπει να είναι στην ευθεία και τα χέρια σου τεντωμένα πάνω από το κεφάλι σου, κρατώντας τον αλτήρα και τα χέρια σου θα πρέπει να ακουμπάνε στα αυτιά σου. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να λυγίζεις τους αγκώνες σου προς τα πίσω. Πραγματοποίησε 3-4 σετ των 10 επαναλήψεων.

 

Διαβάστε περισσότερα στο mustonline.gr
 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ