ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Αυλαία και απολογισμός για τη Φόρμουλα 1

O Χάμιλτον και η Μερσέντες κυριάρχησαν τη φετινή περίοδο και ο Βρετανός πιλότος, δικαίως, εισπράττει τον θαυμασμό της μητέρας του, Κάρμεν.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Με το αυριανό γκραν πρι στο Αμπου Ντάμπι πέφτει η αυλαία και της φετινής σεζόν στη Φόρμουλα 1, που ήδη χάρισε έναν ακόμη τίτλο στη Μερσέντες και το τέταρτο παγκόσμιο πρωτάθλημα στην καριέρα του Λιούις Χάμιλτον, το τρίτο τα τέσσερα τελευταία χρόνια.

Η μονομαχία του με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, επίσης κάτοχο τεσσάρων πρωταθλημάτων, έδωσε μεγάλο ενδιαφέρον στη φετινή περίοδο, και κορυφώθηκε κατά τη σύγκρουση των μονοθεσίων τους τον Ιούνιο στο γκραν πρι του Αζερμπαϊτζάν.

Ο Γερμανός πιλότος έδειξε στο πρώτο ήμισυ της σεζόν ικανός όχι μόνο να αμφισβητήσει τα πρωτεία της Μερσέντες αλλά και να φέρει τη Φεράρι στο κορυφαίο επίπεδο. Ομως, μετά τη θερινή διακοπή ο Βρετανός Χάμιλτον επέστρεψε σε άλλο επίπεδο, ομολογουμένως το ανώτατο της καριέρας του μέχρι σήμερα και σάρωσε τις νίκες σχεδόν παντού. «Ο Λιούις έκανε λιγότερα λάθη από ό,τι εγώ» παραδέχθηκε ο Φέτελ.

Η Φόρμουλα 1 αφήνει πίσω της μια χρονιά με ανανεωμένες τεχνικές προδιαγραφές και χαμηλότερες ταχύτητες αλλά όχι λιγότερα ατυχήματα, ευτυχώς χωρίς ιδιαιτέρως σοβαρές συνέπειες. Η αυριανή κούρσα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αποτελεί ουσιαστικά προετοιμασία για την επόμενη χρονιά, όπως τονίζουν αυτές τις μέρες οι Χάμιλτον και Φέτελ.

Ο κορυφαίος πιλότος μεταξύ των Βρετανών, ξεπερνώντας πια τον Τζάκι Στιούαρτ που έχει τρεις τίτλους, τονίζει πως «ό,τι αδυναμία έχει ο Σεμπάστιαν θα εργαστεί σκληρά μέσα στον χειμώνα να την ξεπεράσει. Κανείς δεν είναι τέλειος, κι εγώ έχω πράγματα να δουλέψω. Του χρόνου θα σηκώσει ψηλότερα τον πήχυ, και το ίδιο πρέπει να κάνω κι εγώ, αλλιώς τα πράγματα θα αλλάξουν». Προσθέτει μάλιστα για το 2018 ότι «και η Ρεντ Μπουλ θα παλέψει με αξιώσεις για τον τίτλο την επόμενη χρονιά» ενώ είναι αντίθετος με τη μείωση των διαθέσιμων κινητήρων ανά πιλότο για το 2018 από τέσσερις σε τρεις.

Ο Φέτελ βλέπει με χαρά την πρόοδο της Φεράρι, ενόψει του 2018 και της πιθανότητας επιστροφής στην κορυφή: «Το τελευταίο βήμα είναι πάντα το πιο δύσκολο, αλλά η ομάδα μας είναι έτοιμη και διψασμένη, υπάρχουν ακόμη περισσότερες δυνατότητες», είπε.

Τέλος, στη νέα σεζόν είναι πιθανόν να υποδεχθούμε ξανά τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα, τον 32χρονο Πολωνό πιλότο που χρειάστηκε επτάωρη εγχείρηση για να μη χάσει το χέρι του κατόπιν σφοδρού ατυχήματος το 2011. Η Γουίλιαμς ανακοίνωσε ότι ο Κούμπιτσα θα συμμετάσχει άμεσα σε δοκιμές ελαστικών και φέρεται έτοιμη να του προτείνει συμβόλαιο για το 2018.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ