ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση 20,45% στην κερδοφορία του ομίλου Folli Follie το εννεάμηνο

ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Σε θετική τροχιά κινήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου Folli Follie το εννεάμηνο του 2017, καθώς τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 134,98 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 20,45%, έναντι 112,06 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2016.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Folli Follie για την περίοδο που εξετάζουμε ανήλθε στο ποσό του 1,040 δισ. ευρώ σε σχέση με ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 956,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αυξημένος κατά 8,8%, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εισηγμένης. Οπως υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή της η διοίκηση της εταιρείας, «η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας, η οποία στο εννεάμηνο του 2017 ανήλθε σε 189,2 εκατ. σε σχέση με 169,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μια αύξηση της τάξεως του 11,8%».

Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη της Folli Follie Group ανήλθαν σε 215,3 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 12% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα εννεαμήνου, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Τζώρτζης Κουτσολιούτσος τόνισε ότι «το 2017 εξελίσσεται με θετικούς ρυθμούς σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους που δραστηριοποιούμαστε. Επίσης, βλέπουμε να εδραιώνεται σταδιακά η θετική τάση στην ελληνική αγορά και παραμένουμε αισιόδοξοι για τις επιχειρηματικές προοπτικές στη χώρα. Η επιτάχυνση του ανταγωνισμού που παρατηρείται στο λιανεμπόριο διεθνώς, επιβεβαιώνει την επιλογή μας για την υλοποίηση ενός φιλόδοξου επενδυτικού προγράμματος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ομίλου που συνεχίζει να υλοποιείται απρόσκοπτα». Καταλήγοντας στις δηλώσεις του ο κ. Κουτσολιούτσος πρόσθεσε ότι «ο όμιλος επεκτείνει την παρουσία του σε νέες αγορές, ενώ διαρκώς εξελίσσουμε την γκάμα των προϊόντων μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι σε όλους τους στόχους μας για το σύνολο του 2017, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση των ταμειακών ροών του ομίλου».

Να αναφέρουμε τέλος ότι ο εισηγμένος όμιλος δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων Links of London. Ο όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στον χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων.

Τα Attica Πολυκαταστήματα και τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του ομίλου στην Ελλάδα, ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star Shiseido, Max Factor ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου. Ο όμιλος διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 900 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περί τα 5.000 άτομα ανά τον κόσμο.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ