ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Αυτοκίνητο

Μόλις πριν μερικούς μήνες, με μια παρέα φίλων του, ο καθένας από τους οποίους έχει διαφορετικό ρόλο και αντικείμενο ενασχόλησης, ξεκίνησε η υλοποίηση μιας ιδέας. Η αρχική ιδέα ήταν, πως ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών του χρησιμοποιώντας απλά και μόνο μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο. 

Η υλοποίηση του project είχε φτάσει σε ένα μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης όταν μεγάλη Ρουμανική εταιρία που δραστηριοποιείται στο κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και παράλληλα επενδύει σε start up επιχειρήσεις τεχνολογικού ενδιαφέροντος, τοποθετήθηκε στρατηγικά στην όλη προσπάθεια.

Η συνεργασία της Ελληνικής Ομάδας με την Ρουμανική εταιρία επιτάχυνε την τελική διαμόρφωση του application και μπορούμε να μιλάμε για μια προσπάθεια, στα πρότυπα μιας start up, που είναι έτοιμη να εισάγει το προϊόν στην αγορά.

Στα πλαίσια της παρουσίασης της εφαρμογής στους δημοσιογράφους από τον κο. Πάνο Ισμαήλο είχαμε την ευκαιρία για μια μικρή συνέντευξη.

 

Τί είναι η εφαρμογή (application) που έχετε φτιάξει; 

To application που δημιουργήσαμε έχει ως σκοπό να μπορεί ένας dealer αυτοκινήτων να «επικοινωνεί» και να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες ενός πελάτη διαμέσου της εφαρμογής. Ένας πελάτης premium μάρκας από την αγορά του οχήματος και μόνο είναι ξεχωριστός. Εμείς θέλαμε με την εφαρμογή αυτή να κάνουμε την εμπειρία του γύρω από την εταιρεία μας ξεχωριστή προσδίδοντας με σύγχρονο τρόπο, υπεραξία στην σχέση πελάτη-αντιπροσώπου. 

Βέβαια σε κάθε τέτοια προσπάθεια το κλειδί βρίσκεται στην χρηστικότητα του προϊόντος που δημιουργήσαμε, και αυτό είναι και το μεγάλο μας στοίχημα.

Είμαστε 90% σίγουροι ότι έχουμε δημιουργήσει σε όλο το εύρος του ένα σωστό application. Το 10% του να έχουμε κάνει λάθος δεν μας φοβίζει γιατί εμείς οι ίδιοι είμαστε οι δημιουργοί με αποτέλεσμα να μπορούμε να διορθώσουμε άμεσα την οποιαδήποτε ατέλεια.

Ένα application είναι ένας «ζωντανός οργανισμός» και κάθε του ημέρα είναι διαφορετική γιατί πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα, να ορίζει και να δημιουργεί τάσεις και να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις.

Εμείς τώρα λανσάρουμε το Version 1 της εφαρμογής ενώ παράλληλα ήδη έχουμε ολοκληρώσει το επόμενο βήμα που είναι το Version 2.

 

Καταλαβαίνουμε πως η πρόθεση σας είναι να γίνει καθημερινό εργαλείο, το application αυτό, τόσο για την εταιρεία σας όσο και για τους πελάτες; 

Μόνο εάν εξυπηρετεί σωστά και τα 2 συμβαλλόμενα μέρη, δηλαδή αντιπροσωπεύει και πελάτη θα καταστεί  επιτυχημένο συνεπώς πάνω σε αυτό το έχουμε στήσει και σε αυτό καθημερινά εργαζόμαστε. Προσπαθήσαμε να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο εύκολο στην χρήση για τους οδηγούς των οχημάτων, ενώ παράλληλα θέλαμε να βοηθήσει πληροφοριακά και διαχειριστικά τα συνεργεία μας. Για την περίσταση η εφαρμογή έχει ονομαστεί i-smailos connected και εφόσον ο χρήστης την κατεβάσει, δημιουργεί το προφίλ καταχωρώντας τα δικά του στοιχεία αλλά και τα στοιχεία του οχήματός του και από εκείνο το σημείο και μετά είναι έτοιμος να εξερευνήσει τον ψηφιακό κόσμο της Α. Ισμαήλος Α.Ε.

 

Τα μεγάλα εργοστάσια εξελίσσουν εφαρμογές στα πλαίσια του digital mobility, αυτό που λανσάρετε εσείς πόσο μοιάζει με αυτά; 

Αυτό μπορώ να σας το απαντήσω σε δυο ξεχωριστές απαντήσεις. Πρώτον ως dealer ενός κολοσσού όπως η Μercedes-Benz λειτουργούμε στα πρότυπα που ορίζει το εργοστάσιο. Συνεπώς όπως αναφέρατε η Mercedes-Benz εξελίσσετε και θα λανσάρει την δική της εφαρμογή σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό προφανώς θα το κάνουμε και εμείς και κάθε dealer της Mercedes- Benz σε όλο τον κόσμο. Τo digital mobility είναι το σύνθημα της νέας εποχής στον κλάδο μας και αυτό θα ακολουθήσουμε. 

Δεύτερον, μιλώντας ως Πάνος Ισμαήλος και ως μέλος της ομάδας που δημιούργησε την εφαρμογή i-smailos connected, πρέπει να ξεκαθαρίσω πως η εφαρμογή ονομάστηκε έτσι για την περίσταση. Δηλαδή είναι μια Ελληνική ιδέα, με Έλληνες δημιουργούς και με μία Ελληνική εταιρία που θα αποτελέσει τον «πιλότο» για την είσοδο της εφαρμογής στην παγκόσμια αγορά. Τι εννοώ; H εφαρμογή δεν θα έρθει ποτέ, σε καμία λειτουργία της, σε αντιπαράθεση με ότι θα λανσάρει το εργοστάσιο μας. Είναι βασισμένη στο Customer Relationship Management και θέλουμε να λειτουργήσει συμπληρωματικά με ότι λανσάρουν τα εργοστάσια. 

Η συνεργασία μας με την Ρουμανική εταιρία έχει ως βασικό στόχο να πουληθεί η εφαρμογή και σε άλλες χώρες και να ενταχθεί στην καθημερινότητα των dealers, ανεξαρτήτου μάρκας, στις εκάστοτε τοπικές αγορές. 

Είμαστε περήφανοι που κάτι αμιγώς ελληνικό, έχει την ευκαιρία να ανοίξει τα φτερά του και προς άλλες αγορές και αυτός είναι ένας βασικός στόχος για εμάς.

Βέβαια όλα αρχίζουν από τους πελάτες της Α. Ισμαηλος Α.Ε. οι οποίοι μας στηρίζουν χρόνια. 

Είμαστε έτοιμοι να τους προσφέρουμε κάτι πρωτοποριακό και σε αυτούς θα βασίσουμε την συνολική εξέλιξη του εγχειρήματος. 

 

Το μεγαλύτερο όφελος από την χρήση του i-smailos connected θα το έχει ο πελάτης ή ο αντιπρόσωπος; 

Φυσικά και θα το έχει ο πελάτης. Στην αρχική οθόνη της εφαρμογής υπάρχουν τέσσερις (4) επιλογές, η πρώτη έχει να κάνει με την «Εύρεση Λύσης» στην οποία ο χρήστης μπορεί να αλληλοεπιδρά με τα συνεργεία μας στέλνοντας ερωτήματα, απορίες, παρατηρήσεις είτε με την χρήση φωτογραφιών, είτε με απλού κειμένου είτε και συνδυαστικά.

Το κλειδί σε αυτό είναι πως 24 ώρες θα υπάρχει back office και θα απαντά στο οτιδήποτε προκύψει. Για παράδειγμα, εάν σε ένα όχημα ανάψει ένα λαμπάκι ως ένδειξη βλάβης ο χρήστης μπορεί να το στείλει μέσω της εφαρμογής με μια φωτογραφία και να λάβει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει, ή το τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του. 

Επιπλέον θα υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει ένα αμάξι να περάσει ΚΤΕΟ, να κάνει service, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο κ.α.

Η δεύτερη επιλογή είναι το «Κοντά μου» όπου χρησιμοποιώντας το όχημα του ο κάθε χρήστης μπορεί να αναζητήσει το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, φαρμακείο, νοσοκομείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα κ.α.

Για όλα τα παραπάνω υπάρχει λίστα επιλογών και δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης με την χρήση της εφαρμογής. 

Προσπαθήσαμε να σκεφτούμε βασικές ανάγκες, που χρειάζεται  να κάνουμε αναζήτηση για να τις ικανοποιήσουμε, και αυτές εντάξαμε σε αυτή την κατηγορία. 

Η Τρίτη επιλογή που λέγεται «Τοποθεσία Στάθμευσης» αποθηκεύει το σημείο που παρκάραμε, ως στίγμα, και μπορεί με την χρήση του κινητού μας τηλεφώνου να μας οδηγήσει πίσω στο όχημα μας. 

Τέλος η τέταρτη επιλογή είναι το «Επείγον» όπου κάνει άμεση κλίση σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός – πελάτης της εταιρίας μας.

 

Μιλάτε για τους πελάτες της Α. Ισμαήλος Α.Ε. με ιδιαίτερο τρόπο, πιστεύετε θα αγκαλιάσουν το εγχείρημα σας;

Η εταιρεία μας είναι μια πελατοκεντρική εταιρία. Έχει μεγαλώσει βασιζόμενη στους ευχαριστημένους πελάτες της. Χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε τώρα από την θέση που βρίσκομαι. 

Για αυτό τον λόγο στο Version 2 του application θα μετράνε στοιχεία όπως η ιστορικότητα ενός πελάτη, η πιστότητα στην εταιρία μας και αλλά παρόμοια κριτήρια, τα οποία θα επιτρέπουν την πρόσβαση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως pick up – service and delivery. Θα υπάρχει επιπλέον Loyalty program, ειδική τιμολόγηση και πρόσβαση σε ειδικά πακέτα εξυπηρέτησης για συγκεκριμένους πελάτες. Η δύναμή μας είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες μας και όπως προανέφερα σε εκείνους θα προσφέρουμε κάθε ξεχωριστή καινοτομία δια μέσου του application i-smailos connected.  

 
 
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ