PEOPLE & STORIES

O οίκος Gucci μόλις ''δώρισε'' μισό εκατομμύριο για την πορεία ενάντια στην οπλοκατοχή

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Μετά την προσφορά $500,000 από τον George και την Amal Clooney στους διοργανωτές της διαμαρτυρίας "March for Our Lives" (Πορεία για τις Ζωές μας) με αίτημα την εφαρμογή αυστηρότερης νομοθεσίας για την οπλοκατοχή, στον απόηχο του μακελειού στο Λύκειο της πόλης Πάρκλαντ στη Φλόριντα, και την κινητοποίηση του Χόλιγουντ, τώρα και ο κόσμος της μόδας φαίνεται να παίρνει θέση στο ζήτημα που απασχολεί αυτό το διάστημα τις ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα ο οίκος Gucci, που μετά την πρόσληψη του Alessandro Michele στο τιμόνι του brand, έχει τεράστια επιρροή στους νέους, με ανακοίνωσή του χθες στο WWD ''δώρισε'' μισό εκατομμύριο δολάρια για την πορεία που είναι προγραμματισμένη στην Ουάσινγκτον τον επόμενο μήνα.

''Είμαστε στο πλευρό του ''Πορεία για τις ζωές μας'' και με τους ατρόμητους μαθητές σε όλη την χώρα που απαιτούν οι ζωές και η ασφάλειά τους να είναι προτεραιότητα. Όλοι μας έχουμε επηρεαστεί άμεσα ή έμμεσα από αυτή την τραγωδία'', αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

''Είμαι αληθινά συγκινημένος από το θάρρος αυτών των παιδιών. Η αγάπη μου είναι μαζί τους και θα είμαι και εγώ μαζί τους στις 24 του Μάρτη. Είμαι στο πλευρό του ''Πορεία για τις ζωές μας'' και με όλους τους δυνατούς άντρες και τις γυναίκες που παλεύουν για τη γενιά τους και για τις μελλοντικές γενιές'', σημείωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Alessandro Michele.

Ο σχεδιαστής, που θεωρείται εκπρόσωπος της γενιάς των Millennials, εμπνεύστηκε πρόσφατα μια καμπάνια, που μπορεί να θεωρηθεί και προάγγελος όλου αυτού του κινήματος. Στη νέα Pre-Fall διαφήμιση, φωτογραφημένη από τον Glen Luchford, η Gucci μας μεταφέρει πίσω στο χρόνο και πιο συγκεκριμένα στην επαναστατική γενιά του 1968 στη Γαλλία, όπου δείχνει μια ομάδα από φοιτητές-επαναστάτες να έχουν κάνει κατάληψη στο Πανεπιστήμιο ζητώντας ειρηνικά την αλλαγή.

 

Περισσότερες ειδήσεις στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ