Στην Ελλάδα το ευρωπαϊκό κέντρο υποστήριξης πελατών της Canon

Στην Ελλάδα το ευρωπαϊκό κέντρο υποστήριξης πελατών της Canon

1' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην Ελλάδα έχει πλέον έδρα το ευρωπαϊκό κέντρο προϊοντικής υποστήριξης της Canon. Το κέντρο, το οποίο θα διαχειρίζεται η εταιρεία Teleperformance, θα προσφέρει την προϊοντική υποστήριξη τόσο εμπορικών πελατών όσο και οικιακών καταναλωτών που αξιοποιούν προϊόντα της ιαπωνικής εταιρείας μηχανών γραφείου Canon.

Στην πράξη η δραστηριότητα του κέντρου υποστήριξης της Canon παραχωρείται (μέσω outsourcing) στην Teleperformance, η οποία με έδρα την Αθήνα και με περίπου 400 άτομα προσωπικό, αναλαμβάνει την πανευρωπαϊκή υποστήριξη των προϊόντων της Canon. Αναμφιβόλως, συνιστά ένα μεγάλο συμβόλαιο για την Teleperformance, δεδομένου ότι θα καλύπτει τις ανάγκες πελατών της Canon που βρίσκονται σε 22 ευρωπαϊκές χώρες και μιλούν 18 γλώσσες. Το κέντρο υποστήριξης θα καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της Canon, τόσο για οικιακές όσο και για επιχειρηματικές ανάγκες και παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη προϊόντων.

Στην πράξη, ο Αγγλος ή ο Γάλλος πελάτης θα καλεί για το πρόβλημά του έναν αριθμό, ο οποίος θα καταλήγει στο τηλεφωνικό κέντρο της Teleperformance στην Αθήνα και στο οποίο ένα κατάλληλα καταρτισμένο άτομο θα παρέχει οδηγίες και υποστήριξη για το προϊόν Canon που έχει αποκτήσει ο Αγγλος ή ο Γάλλος. Το νέο κέντρο υποστήριξης αναμένεται να καλύψει περίπου 1,2 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις και 500.000 συνομιλίες μέσω e-mail ετησίως, σχετικά με ερωτήματα από επαγγελματίες πελάτες και περίπου 650.000 κλήσεις και 200.000 συνομιλίες μέσω e-mail για καταναλωτικά προϊόντα.

Σημαντική ικανοποίηση για την επένδυση αυτή της Canon στην Ελλάδα εξέφρασε ο επικεφαλής της Canon Hellas, Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος. «Είμαστε πανευτυχείς για την έναρξη λειτουργίας του κέντρου υποστήριξης προϊόντων» είπε και πρόσθεσε ότι η φιλοξενία μιας εγκατάστασης αυτής της κλίμακας στην Ελλάδα, αποτελεί σημαντική επένδυση. «Αυτό το κέντρο», κατέληξε ο κ. Παπαχρηστόπουλος, «επιτρέπει στην εταιρεία μας να εξυπηρετεί χιλιάδες έμπιστους πελάτες σε όλη την Ευρώπη και να τους παρέχει γρήγορη, ακριβή και χρήσιμη υποστήριξη, βοηθώντας τους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα αγαπημένα τους προϊόντα Canon».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή