BEAUTY

Lupita Nyong'O - Saoirse Ronan: O νέος ρόλος των βραβευμένων ηθοποιών μυρίζει... Calvin Klein!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Κάθε νέα δημιουργία του οίκου Calvin Klein συνδέεται και με μία καμπάνια που συζητιέται. Όμως αυτό το νέο άρωμα έχει κάποια στοιχεία που μάς κάνουν να το περιμένουμε με ακόμα μεγαλύτερη ανυπομονησία, και κυρίως το γεγονός πως είναι το πρώτο με την ματιά του νέου Chief Creative Officer του οίκου, του εκπληκτικού Raf Simons.

Αλλά και η επιλογή των προσώπων που πρωταγωνιστούν στην έντυπη διαφημιστική καμπάνια, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα: τα έγχρωμα πορτραία της Lupita Nyong'O και της Saoirse Ronan στέκονται δίπλα σε ασπρόμαυρα πορτραία γυναικών που τις ενέπνευσαν. Για την Lupita είναι η τραγουδίστρια και performer Eartha Kitt και η διάσημη Αμερικανίδα ηθοποιός Katharine Hepburn ενώ για την Saoirse είναι η βραβευμένη ηθοποιός Sissy Spacek και η μοναδική τραγουδίστρια και ακτιβίστρια Nina Simone.

''Με αυτό το άρωμα θέλαμε να φέρουμε στο προσκήνιο το concept της συλλογικότητας'', εξήγησε ο Raf Simons και πρόθεσε: ''Η καμπάνια είναι μια διερεύνηση της θηλυκότητας - μια ομάδα γυναικών που συνδέονται με μία κοινή κλωστή: την επιθυμία τους να δημιουργήσουν τη δική τους ταυτότητα, να υποστηρίξουν και να ανοίξουν το δρόμο και για εκείνες τις γυναίκες που θα ακολουθήσουν. Το νέο άρωμα Calvin Klein Women είναι εμπνευσμένο από την μετάδοση της δύναμης και της έμπνευσης από τη μία γυναίκα στην άλλη, από τη συλλογικότητα που συνδυάζεται με την ατομικότητα, από την ελευθερία της έκφρασης και από την άποψη ότι η συλλογικότητα είναι εξίσου σημαντική με την ατομικότητα''. 

Όσο για το ίδιο το άρωμα, όπως λέει το brand, συνδυάζει τη δύναμη με την ευαισθησία και τη φρεσκάδα με τον αισθησιασμό. Έχει woody floral χαρακτήρα που κινείται ανάμεσα σε τρεις πρωταγωνιστικές νότες: ευκάλυπτο, άνθη πορτοκαλιάς και κεδρόξυλο Αλάσκας. Το μπουκάλι του είναι μια σύμπραξη μόδας και τέχνης, και θυμίζει εικόνες μοντέρνας φωτογραφίας. Μάλιστα το εντυπωσιακό, oversized ασημένιο καπάκι του σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Raf Simons και αποτέλεσε την αφετηρία για την δημιουργία της έντυπης διαφημιστικής καμπάνιας από την Anne Collier. 

Το Calvin Klein Women θα βρίσκεται στα καταστήματα στα τέλη Σεπτεμβρίου, όμως η καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει θέτωντας ένα πολύ σημαντικό ερώτημα: "Ποια είναι η γυναίκα που κρύβεις μέσα σου;". Με αυτό το ερώτημα και με το hashtag #IAMWOMEN, ο οίκος Calvin Klein προσκαλεί κάθε γυναίκα, σε κάθε σημείο του πλανήτη, να αποτίσει φόρο τιμής στις γυναίκες εκείνες που την επηρέασαν και την ενέπνευσαν να γίνει αυτό που είναι σήμερα, ανεβάζοντας μια φωτογραφία τους. Αυτές οι φωτογραφίες μπορεί να φιλοξενηθούν και στην ειδική πλατφόρμα calvinklein.com/iamwomen

 

Περισσότερα beauty news στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ