ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Aν μπορούσαμε να περιγράψουμε αυτή την σεζόν σίγουρα θα ήταν με το hashtag ''Τhrowback''. Οι αγαπημένοι οίκοι επανακυκλοφορούν κομμάτια που μεσουρανούσαν στο παρελθόν και φαίνεται πως υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο της μόδας που τα λατρεύει. Κάτι τέτοιο ζήσαμε και το τελευταίο εικοσιτετράωρο αφού αν με το που κάναμε ένα scroll down στο Instagram βλέπαμε πως η iconic saddle τσάντα του οίκου Dior εμφανιζόταν στα χέρια κάθε διάσημης blogger που ανέβαζε μια φωτογραφία να την κρατά.

Πολλές influencers έκαναν μάλιστα δημοσίευση την ίδια ακριβώς στιγμή φωτογραφίες με την συγκεκριμένη τσάντα, πλημμυρίζοντας το Instagram και φυσικά κάνοντας tag και την σχεδιάστρια του οίκου, Maria Grazia Chiuri. Bέβαια όλες έβαλαν την σήμανση ad που πλέον υποχρεωτικά πρέπει να μπαίνει σε τέτοια posts και ήταν φανερό πως τα συμβόλαια τους είχαν συγκεκριμένη ώρα και ημερομηνία δημοσίευσης.

Μάλλον, η λεπτή γραμμή ανάμεσα στο marketing και το αυθόρμητου ποστ φαίνεται πως αυτή την στιγμή δεν πήγε πολύ καλά και το Instagram «κάρφωσε» τους αγαπημένους μας fashion bloggers. Ωστόσο η ''επιθετική'' στρατηγική του οίκου μάλλον ήταν και αποτελεσματική αφού έκαναν τους πάντες να ασχοληθούν με τη νέα ''it'' bag που πρωτοκυκλοφόρησε το 2000 από τον John Galliano.

 

Περισσότερα fashion news στο mustonline.gr.

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ