ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Το Halo έσωσε τον Λεκλέρκ στο Βέλγιο

Το μονοθέσιο του Αλόνσο περνάει πάνω από το κεφάλι του Λεκλέρκ και το ελαστικό του πρώτου σταματά στο προστατευτικό Halo.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Από πολύ σοβαρές περιπέτειες έσωσε πιθανότατα τον πιλότο της Φόρμουλα 1 Τσαρλς Λεκλέρκ το Halo (σύστημα προστασίας κεφαλής οδηγού). Στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση του γκραν πρι του Βελγίου (Σπα), ο Νίκο Χούλκενμπεργκ χτύπησε από πίσω τον Φερνάντο Αλόνσο, το μονοθέσιο του Ισπανού απογειώθηκε και πέρασε ολόκληρο πάνω από το κεφάλι του προπορευόμενου Λεκλέρκ προτού προσγειωθεί ξανά στην άσφαλτο. Οπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, το λάστιχο της Μακλάρεν του Αλόνσο άφησε ίχνος στο προστατευτικό σύστημα Halo, το οποίο έχει συζητηθεί αρκετά από τους πιλότους στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο πρωτάθλημα του κόσμου.

«Ενιωσα την ένταση πάνω από το κεφάλι μου – κοιτώντας την εικόνα ήταν θεαματικό. Ημουν τυχερός. Ελαβα αρκετά μηνύματα. Η μητέρα μου μού τηλεφώνησε πολλές φορές. Ανησύχησαν όλοι αρκετά», δήλωσε ο 20χρονος Λεκλέρκ, ενώ επίσης μίλησε και για το Halo: «Δεν ήμουν ποτέ μεγάλος υποστηρικτής του, πρέπει όμως να πω ότι σήμερα ήμουν πολύ χαρούμενος που το είχα πάνω από το κεφάλι μου». Το Halo έγινε και πάλι θέμα συζήτησης στον χώρο της Φόρμουλα 1, καθώς πρώην πιλότοι και πρωταθλητές μοιράστηκαν την άποψή τους μέσω Twitter. Μεταξύ άλλων, ο Φελίπε Μάσα (ο οποίος το 2009 είχε χτυπήσει σοβαρά στο κεφάλι) δεν έκρυψε τη χαρά του:

«Υστερα από αυτό το περιστατικό μπορούμε να πούμε ότι το Halo είναι σωτήριο». Ο πρωταθλητής του 2016 Νίκο Ρόσμπεργκ συμφώνησε με τον Βραζιλιάνο: «Μπορούμε να τερματίσουμε τη συζήτηση για το Halo τώρα. Θα σώσει ζωές».

Ο άνθρωπος που προκάλεσε το ατύχημα ήταν ο Γερμανός πιλότος Χούλκενμπεργκ. Ο 31χρονος δήλωσε πως ήταν απογοητευμένος με τον εαυτό του, ενώ προσέθεσε: «Δεν θέλω να συμβεί αυτό σε κανέναν. Είναι κρίμα να κάνεις αυτό το λάθος στον πρώτο γύρο μετά την καλοκαιρινή διακοπή. Εκανα ένα λάθος με το φρένο αλλά δεν υπήρχε χρόνος για να το ανακτήσω». Ο Αλόνσο όμως είχε διαφορετική άποψη: «Είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πώς μπορείς να χάσεις το φρένο για τόσα πολλά μέτρα. Εφθασε με τέτοια ταχύτητα στη στροφή, που ήταν αδύνατο να κοντρολάρεις το μονοθέσιο».

Το γκραν πρι κατέκτησε ο Φέτελ, μπροστά από τον Χάμιλτον και τον Φερστάπεν. Ο Χάμιλτον στη βαθμολογία προηγείται με 231 β., ο Φέτελ ακολουθεί με 214 και ο Ραϊκόνεν είναι 3ος με 146 β.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ