Ο ΔΗΚΤΗΣ (30/09/18)

2' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

40 εκατ. για ψηφιακή χαρτογράφηση του δικτύου διανομής ενέργειας

Το μικρόβιο των φαραωνικών έργων πληροφορικής πλήττει τον δημόσιο τομέα. Μετά το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής που προκήρυξε ένα σύστημα 16 εκατ. ευρώ για να μετράει με ακρίβεια τις πωλήσεις εφημερίδων και περιοδικών στη χώρα μας, τώρα έρχεται ο ΔΕΔΔΗΕ να υλοποιήσει τη χαρτογράφηση του δικτύου του με προϋπολογισμό 40 εκατ. ευρώ. Στόχος του είναι η (ψηφιακή) χαρτογράφηση όλου του δικτύου διανομής ενέργειας. Λέγεται μάλιστα ότι η εταιρεία θέλει να αποκτήσει ειδικά εργαλεία χαρτογράφησης, που θα προσφέρουν ψηφιακούς χάρτες με ακρίβεια μερικών μέτρων. Πολλοί ωστόσο είναι εκείνοι που εκτιμούν ότι ο ΔΕΔΔΗΕ ανακαλύπτει εκ νέου τον… τροχό. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να απευθυνθεί στην «Ελληνικό Κτηματολόγιο» και να αντλήσει τεχνογνωσία, αλλά και να λάβει τις κατάλληλες ψηφιακές υποδομές για το σύνολο της χώρας πάνω στις οποίες θα δημιουργήσει τα δικά του ψηφιακά δεδομένα. Επιπλέον, η χαρτογράφηση που προσφέρει το κτηματολόγιο είναι περισσότερο ακριβής, αφού οι αποκλίσεις είναι σε επίπεδο εκατοστών και όχι μέτρων, όπως αυτή που θέλει να υλοποιήσει ο ΔΕΔΔΗΕ. Το κυριότερο είναι ότι θα κοστίσει πολύ λιγότερο στους φορολογουμένους της χώρας.

Πρόστιμα σε όσους δεν πέρασαν από ΚΤΕΟ

Μετά τα ανασφάλιστα οχήματα, τώρα αναζητούνται όσα δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ. Από την 1η Οκτωβρίου θα επιβάλλονται πρόστιμα σε όσους δεν έχουν περάσει το αυτοκίνητό τους ή τη μηχανή τους από ΚΤΕΟ. Το πρόστιμο φθάνει τα 150 ευρώ και το «ραβασάκι» με την οφειλή θα εμφανιστεί στον προσωπικό λογαριασμό τους στο Taxisnet. Πάντως, τις τελευταίες ημέρες, στα ΚΤΕΟ επικρατούσε το αδιαχώρητο, με τα αυτοκίνητα να σχηματίζουν ουρές για να περάσουν από τον τεχνικό έλεγχο. Σημειώνεται ότι όλα τα ΚΤΕΟ πλέον είναι συνδεδεμένα online με τις βάσεις δεδομένων του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γνωρίζει σε πραγματικό χρόνο ποιο όχημα πέρασε ΚΤΕΟ και πότε, με το πάτημα ενός κουμπιού. Πάντως το προσεχές διάστημα ξεκινούν διασταυρώσεις για τον εντοπισμό των οχημάτων που δεν θα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.

Λίγες οι πραγματικές ευκαιρίες στα «κόκκινα» ξενοδοχεία

Μπορεί το επενδυτικό ενδιαφέρον για την αγορά ξενοδοχειακών ακινήτων να βρίσκεται στο «ζενίθ» του κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ζήτηση αυτή μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα. Αν και οι τράπεζες διαθέτουν όντως ορισμένα εξαιρετικά ακίνητα, που έχουν περάσει στην κατοχή τους μέσω της διαδικασίας διαχείρισης του τεράστιου όγκου κόκκινων δανείων, ωστόσο, όπως τονίζουν άνθρωποι με άμεση εικόνα, οι πραγματικές ευκαιρίες είναι λιγοστές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τραπεζικά στελέχη, πολλά «κόκκινα» ξενοδοχεία βρίσκονται σε χειμερινούς και όχι σε καλοκαιρινούς προορισμούς. Αυτό σημαίνει ότι απευθύνονται κατά κύριο λόγο στην εγχώρια αγορά και όχι στη διεθνή, με αποτέλεσμα τα προσδοκώμενα έσοδα να είναι σαφώς πιο χαμηλά, καθιστώντας έτσι πολλές από τις μονάδες αυτές μη βιώσιμες, παρότι μάλιστα η ανάπτυξη αρκετών εξ αυτών επιδοτήθηκε από προηγούμενους αναπτυξιακούς νόμους. Αλλο ένα αρνητικό στοιχείο που δεν συμβάλλει στην προσέλκυση αγοραστών, είναι και το ότι πολλά ξενοδοχεία αποτελούν μικρές μονάδες από 10 έως 60 δωμάτια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή