BEAUTY

Η Αθήνα στα ροζ!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας που λειτουργεί ως μια υπενθύμηση σε όλες μας να προγραμματίσουμε το ραντεβού μας για τον απαραίτητο έλεγχο που θα μας προστατέψει περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο απέναντι στον καρκίνο του μαστού. 

Η Estée Lauder Companies όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, σε μια υπέροχη φθινοπωρινή βραδιά με πανσέληνο, φωταγώγησε δύο πολύ σημαντικά μνημεία της Αθήνας, το Ολυμπιειο και την Πύλη του Αδριανού με ροζ χρώμα, στέλνοντας για μια ακόμη χρονιά το ηχηρό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης, που φέτος εστιάζει στην ανάγκη δράσης μέσα από ένα απλό, αλλά πολύ δυνατό μήνυμα: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer.

Η Τζένη Μπαλατσινού, η Ελένη Μενεγάκη και η Πελίνα Θέμελη από την Estée Lauder

Η Ελένη Μενεγάκη, Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού των Estée Lauder Companies, πάτησε το κουμπί που φωταγώγησε τα δύο μνημεία, υπό τους ήχους της μουσικής του Δημήτρη Κοντόπουλου.

Η φωταγώγηση των δύο μνημείων που αποτελεί και την κορύφωση των δράσεων στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης των Estée Lauder Companies, αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε το 1992 από την Evelyn Lauder και στόχο έχει να υπενθυμίσει με έναν δυναμικό και πρωτότυπο τρόπο την σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, σύντομο χαιρετισμό απηύθυναν η Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, κα Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, και ο χειρουργός μαστού και Πρόεδρος της Ελληνικής Μαστολογικής Εταιρίας Ίαση Στήριξη «ΕΜΕΙΣ», κ. Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης.

Η κα Μπέττυ Καζακοπούλου, Πρόεδρος της Ogilvy Public Relations & Influence, η κα Κατερίνα Γκαμηλιάρη, Brand Manager των Estée Lauder Companies, ο κ. Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης, Πρόεδρος του Συλλόγου «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.» και η κα Πελίνα Θέμελη της Estée Lauder.

Αμέσως μετά την εκδήλωση φωταγώγησης, ακολούθησε φιλανθρωπικό δείπνο, με στόχο την ενίσχυση της Ελληνικής Μαστολογικής Εταιρίας ΙΑΣΗ, ΣΤΗΡΙΞΗ «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.». Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της ιατρικής κοινότητας, του επιχειρηματικού και επιστημονικού χώρου, αλλά και του χώρου των ΜΜΕ που με την ευαισθησία και την ενεργή συμμετοχή τους, συνέβαλαν για μια ακόμη χρονιά στο έργο της Ε.Μ.Ε.Ι.Σ. που εστιάζει στην προσφορά πλήρους ιατρικής περίθαλψης σε ανασφάλιστες και οικονομικά αδύναμες γυναίκες με καρκίνο μαστού.

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

  • Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση
  • Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies
  • Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως
  • Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας
  • Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ίαση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estée Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ