Περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζει η Delhaize

Περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζει η Delhaize

2' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνέχιση της οργανικής ανάπτυξης της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσα από την περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου της αλυσίδας, σχεδιάζει ο μητρικός όμιλος Delhaize για το 2015. Βασικό κίνητρο γι’ αυτή την απόφαση αποτελούν οι θετικές επιδόσεις που συνεχίζει να σημειώνει η ελληνική θυγατρική του βελγικού ομίλου, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες που συνεχίζουν να επικρατούν στην εγχώρια αγορά.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα εννεαμήνου που ανακοίνωσε χθες η Delhaize, στη ζώνη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που περιλαμβάνει την Ελλάδα, τη Σερβία και τη Ρουμανία, τα έσοδά της διαμορφώθηκαν στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου σε 2,25 δισ. ευρώ έναντι 2,17 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013, σημειώνοντας αύξηση 3,4%. Αν και τα οικονομικά αποτελέσματα ειδικά για την εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος δεν έχουν δημοσιευθεί, οι πωλήσεις της στο εννεάμηνο του τρέχοντος έτους παρουσιάζουν, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, αύξηση της τάξης του 3% με 4% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2013. Σύμφωνα με την Delhaize, η ανάπτυξη στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης είναι κυρίως αποτέλεσμα της αύξησης των καταστημάτων, κυρίως της ΑΒ, κάτι που έχει οδηγήσει και σε αύξηση του μεριδίου αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα τέλη του 2013 τα καταστήματα ΑΒ ανέρχονταν σε 281, ενώ στα τέλη Σεπτεμβρίου 2014 είχαν αυξηθεί στα 305. Οι επενδύσεις της ΑΒ το 2014 ξεπέρασαν το αρχικό πλάνο της εταιρείας, φτάνοντας τα 80 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2015 προγραμματίζονται νέες επενδύσεις, κυρίως σε άνοιγμα νέων καταστημάτων και ανακαινίσεις υφισταμένων, ύψους 100 εκατ. ευρώ περίπου.

Τα λειτουργικά κέρδη για την Delhaize στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ανήλθαν σε 76 εκατ. ευρώ, παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 3,5% από 3,4% το 2013. Στο τρίτο τρίμηνο του έτους, ωστόσο, το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της Delhaize αυξήθηκε από 4% σε 4,3%, καθώς o όμιλος διασφάλισε καλύτερους όρους στις συναλλαγές τους με τους προμηθευτές, εξέλιξη η οποία αφορά και την ελληνική αγορά, όπως έγινε σαφές κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων από τη διοίκηση του ομίλου.

Συνολικά η Delhaize αύξησε στο εννεάμηνο τα έσοδά της κατά 1,3%, στα 15,85 δισ. ευρώ, με τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες να ανέρχονται σε 155 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 9,4% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2013.

Χθες, εξάλλου, η διοίκηση της Delhaize ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να πουλήσει τα 66 καταστήματα με το σήμα Bottom Dollar Food (πρόκειται για αλυσίδα soft discounter, δηλαδή με σημαντικό αριθμό κωδικών ιδιωτικής ετικέτας και επώνυμων) που διαθέτει στις ΗΠΑ στον όμιλο της Aldi. Η κίνηση αυτή της αποεπένδυσης από τις ΗΠΑ εντάσσεται στη στρατηγική επιλογή του βελγικού ομίλου να επικεντρωθεί στις κύριες αγορές ενδιαφέροντός του.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT