Η επίσημη έναρξη των εργασιών της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία διανθίστηκε με διακηρύξεις περί αναγκαίων ριζικών τομών και φιλόδοξων στόχων. Αγνωστο πώς εννοούν τις τομές και τους στόχους ο αρμόδιος υπουργός και γενικότερα η κυβέρνηση, με δεδομένο το παρελθόν τους στην αντιπολίτευση, αλλά και τη συμπεριφορά τους όταν βρέθηκαν στην εξουσία, απέναντι στις θετικές προσπάθειες που είχαν γίνει τα τελευταία χρόνια για τη βελτίωση της κατάστασης στην εκπαίδευση. Παρά τις εύλογες αμφιβολίες, όμως, το σωστό είναι να περιμένει κανείς κάποια δείγματα της δουλειάς που θα γίνει, πριν προχωρήσει σε κριτική. Από την άλλη πλευρά, καλό είναι να επισημανθεί ότι οι διαδικασίες με τις οποίες θα λειτουργήσει η συγκεκριμένη επιτροπή δεν προδικάζουν χειροπιαστά αποτελέσματα.
Διάλογος και αποτέλεσμα
35" χρόνος ανάγνωσης